Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@03:08:38 GMT

تهیه کننده «خوب، بد و زشت» درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۸۶۰

صراط: «گریمالدی» که متولد ۲۸ مارس ۱۹۲۵ در ناپل ایتالیا بود، در سال ۱۹۶۱ کمپانی فیلم خود را تاسیس کرد و فیلم وسترن و اسپانیایی «سایه زورو» را به عنوان اولین تجربه خود تهیه کنندگی کرد و در سال ۱۹۶۴ نیز وسترن اسپاگتی «تگزاس رنجر» را تهیه کرد و برای ساخت فیلم‌های اکشن و کم هزینه که معمولا محصول مشترک اسپانیا و آلمان غربی بود، شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، «گریمالدی» در سال ۱۹۶۴ و در نخستین همکاری خود با «سرجیو لئونه» تهیه کنندگی مشترک فیلم «برای چند دلار بیشتر» را با بازی «کلینت ایستوود» بر عهده داشت و همکاری او با «سرجیو لئونه» با تهیه کنندگی وسترن اسپاگتی «خوب، بد و زشت» ادامه یافت و این فیلم با فروش ۲۵ میلیون دلاری، «کلینت ایستوود» را به اوج شهرت رساند.

«آلبرتو گریمالدی» در طول چهار دهه فعالیت خود در مجموع تهیه کنندگی بیش از ۸۰ فیلم اروپایی و آمریکایی را برعهده داشت که از مهمترین آن‌ها میتوان به «آخرین تانگو در پاریس» ساخته «برناردو برتولوچی» و بازی «مارلون براندو» در سال ۱۹۷۲، «مردی از لامانتا» با بازی «سوفیا لورن» و «جینجر و فرد» ساخته «فدریکو فلینی» محصول ۱۹۸۶ اشاره کرد.

آخرین حضور او به عنوان تهیه کننده در فیلم «دار و دسته نیویورکی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» در سال ۲۰۰۲ رقم خورد. این فیلم با بازی «دنیل دی لوئیس»، «لئوناردو دی کاپریو»، «لیام نیسون» و «کمرون دیاز»، نامزد ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی تهیه کننده دار و دسته نیویورکی صراط تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)

 

 

 

موادلازم: برای ۶ تا ۸ نفر مرغ چند تکه  هویج ۴ عدد جو یا جو پرک ۱ لیوان (برای هر نفر ۲تا ۳ ق غ) شیر ۴ لیوان پیاز ۱ عدد کره ۵۰ گرم آرد سفید  ۳ ق غ خامه صبحانه ۱۰۰ گرم (یک پاکت کوچک)  جعفری خرد شده ۵ تا ۶ ق غ قارچ ۸ عدد نمک و زردچوبه و فلفل به میزان لازم ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • مسن‌ترین معلم ایران درگذشت
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهر درگذشت + عکس | او در چه سالی بازنشسته شده بود؟
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)