Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:05:33 GMT

3000 برنامه در دهه فجر در ایلام برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۹۸۲

3000 برنامه در دهه فجر در ایلام برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان ایلام گفت: بیش از ۳ هزار برنامه ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مناطق مختلف استان در سال جاری با شعار محوری « انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و ظرفیت تاثیرگذار رسانه‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه های ویژه ای را در دهه فچر انقلاب اسلامی در سال جاری برگزار می کنند، افزود: در ایام دهه مبارک فجر، سه هزار و ۴۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، دینی، هنری، مذهبی و قرآنی در دهه فجر در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه برنامه‌های تدوین شده در دهه فجر انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، سیاسی، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی است، گفت: استقبال از تمثال امام راحل در روز دوازدهم بهمن، بهره برداری متمرکز از طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف استان، غبارروبی مزار شهدا و نشست‌های بصیرتی در فضای مجازی از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر سال جاری است.

چراغی پور با تاکید بر اینکه ١١ ستاد متشکل از ٢١ کارگروه تخصصی کار برگزاری برنامه های ویژه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف استان بر عهده دارند، تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح مرکز استان و شهرستان ها از ماه های گذشته در سطح مناطق مختلف استان تشکیل شده است.

وی  گفت: ایام الله دهه‌فجر، طلیعه پیروزی مستضعفان بر مستکبرین، حاکمیت الهی و خاستگاه انقلاب اسلامی است که زنده نگه داشتن با طراوت و بزرگداشت این مناسبت مهم با عظمت هرچه تمام‌تر به عنوان مظهر اقتدار ملت ایران، مردسالاری دینی و پشتوانه مردمی نظام مقدس اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسللامی در بستر فضای مجازی یکی از مهم ترین برنامه های ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام مناطق مختلف استان انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین تور نظارتی قوه قضائیه صبح امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس از ۳۵ رسانه مختلف جهت بازدید از اقدامات قضائی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به این استان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این مرکز رسانه قوه قضائیه ۶ تور نظارتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده است.

اولین تور نظارتی قوه قضائیه، با حضور ۸۰ نفر از اصحاب رسانه جهت بازدید از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

دومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضائیه نیز با حضور بیش از ۲۰ رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، در استان گلستان برگزار شد و خبرنگاران در جریان اقدامات دستگاه قضا برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای زیارت قرار گرفتند.

سومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضائیه با محوریت تبیین اقدامات قوه قضائیه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی در استان هرمزگان برگزار و در این تور نیز ۶۰ نفر از خبرنگاران از ۴۵ رسانه کشور حضور داشتند.

اصحاب رسانه همچنین در چهارمین تور نظارتی قوه قضائیه و در راستای آشنایی با مأموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور در قالب ۳۰ رسانه مختلف که شامل ۴۵ نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

پنجمین تور نظارتی قوه قضائیه نیز به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد که در این تور نیز ۴۵ خبرنگار و عکاس از ۲۰ رسانه حضور داشتند و از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند. همچنین در این تور نظارتی، خط تولید موتورسیکلت برای اولین‌بار در زندان قم راه‌اندازی شد.

زندانیان استان البرز میزبان ششمین تور نظارتی رسانه‌ای قوه قضائیه بودند و در این تور، ۳۵ خبرنگار و عکاس جهت بازدید و نظارت بر کارخانه دوچرخه‌سازی زندانیان قزلحصار عازم این زندان شدند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

کد خبر 6097830

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد