Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:01:32 GMT

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان کجاست؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۰۱۶

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان کجاست؟

حتماً شما هم قصد یادگیری زبان بصورت آنلاین را دارید... - اخبار بازار -

حتماً شما هم قصد یادگیری زبان بصورت آنلاین را دارید، اما اگر نمی دانید برای یادگیری زبان کدام آموزشگاه را انتخاب کنید یا کدام موسسات زبان در مقایسه با دیگری بهتر هستند، و یا اینکه اساسا بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان دارای چه ویژگی هایی است؟ بهتر است این مقاله را بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه به لطف ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی شاهد تحولات بسیاری در حوزه آموزش مجازی، خصوصاً آموزش مجازی زبان هستیم. در ایران نیز برخی از موسسات معتبر آموزشی که متقاضیان زیادی نیز دارند، علاوه بر دوره های آموزش حضوری زبان، دوره های آموزش آنلاین زبان را نیز ارائه می دهند. اما لازم به ذکر است که سابقه و اعتبار این آموزشگاه ها خود به تنهایی برای انتخاب یک موسسه خوب آنلاین کافی نیست، زیرا یک آموزشگاه آنلاین زبان خوب باید دارای ویژگیهای زیر نیز باشد.

ویژگی های بهترین آموزشگاه آنلاین زبان چیست؟

درحال حاضر آموزشگاههای متعددی در کشور و در سطح شهر تهران وجود دارند که به علاقمندان یادگیری زبان، خدمات آنلاین ارائه می دهند، اما همواره این سوال برای متقاضیان مطرح است که کدام آموزشگاه برای یادگیری آنلاین زبان بهتر است؟ اما موسسات زبانی که فاکتورهای زیر را داشته باشند می تواند به شما برای انتخاب  بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در تهران  کمک شایانی کنند که این فاکتورها عبارتند از:

میزان سابقه فعالیت مستمر در امر آموزشی.بهره گیری از اساتید باتجربه، تحصیلکرده دارای مدرک بین المللی تدریس.بهره گیری از جدیدترین کتب و منابع آموزشی روز دنیا.در دسترس قرار دادن فایل های صوتی و تصویری کتاب برای زبان آموزان.امکانات و تجهیزات بروز آموزشی.بهره مندی از قویترین پلتفرم های آموزش آنلاین.ارائه فایل های ویدیویی و یا جزوات آموزشی.برگزاری کلاسهای رفع اشکال و پشتیبانی مستمر درسی بصورت آنلاین.بهره گیری از سیستم تعیین سطح آنلاین (بصورت کتبی و شفاهی).تنوع در زمانبندی کلاسها مطابق با روز و ساعت دلخواه زبان آموزان.آزمونهای سنجش پیشرفت در پایان هر ترم با ارائه گزارش به زبان آموزان.ارائه کارنامه اینترنتی در پایان هر ترم به منظور بررسی روند پیشرفت زبان آموزان.ارائه مدرک معتبر پایان دوره به زبان آموزان.

آموزشگاه های آنلاین زبان یا وبسایت های متفرقه آموزش آنلاین ؟

همواره این پرسش وجود دارد که برای یادگیری آنلاین زبان، باید در موسسات معتبر زبان ثبت نام کنیم یا به سایر سایت های متفرقه آموزشی اعتماد کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که موسسات معتبر زبان که دوره های آنلاین زبان نیز ارائه می دهند، انتخاب قابل اعتماد تری هستند که در زیر به چند دلیل اشاره خواهیم کرد:

وجود کارشناسان و اساتید تحصیلکرده و متخصص در موسسات که درصورت لزوم، زبان آموزان می توانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند و یا در تماس باشند که این امکان در سایت های متفرقه زبان ممکن نیست.در دسترس بودن آموزشگاه ها بدلیل مشخص بودن مکان آنها به جهت پرداخت وجه و یا پیگیری های آتی مالی یا آموزشی که این امکان نیز بدلیل عدم وجود مکان مشخص سایت های متفرقه ممکن نیست.دارا بودن مجوزهای رسمی فعالیت از سازمانهای ذیصلاح (همانند وزارت آموزش و پرورش و یا ...) که در صورت بروز هرگونه مشکل، زبان آموزان میتوانند با مراجعه به این سازمانه پیگیری شکایت های احتمالی خود باشند که اکثر این سایت ها دارای چنین مجوز فعالیتی نمی باشند.ارائه مدرک معتبر پایان دوره توسط آموزشگاهها با مُهر و تایید سازمان یا مرجع صدور مجوز که این امر نیز در سایت های متفرقه وجود ندارد.

چرا آموزشگاه زباناسپیکان؟

با شیوع ویروس کرونا و نیاز روزافزون علاقمندان فراگیری زبان، موسسه زبان اسپیکان  در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و رسالت آموزشی خود و نیز در جهت حفظ سلامت زبان آموزان عزیز، اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی و زبان فرانسه با برترین اساتید تحصیلکرده تهران نموده است تا از این طریق علاقمندان به یادگیری زبان بتوانند بدون مراجعه حضوری، در مکان و زمان دلخواه خود به یادگیری زبان مورد علاقه خود بپردازند.

از ویژگی های بارز موسسه زبان اسپیکان ارائه  کلاس زبان آنلاین  مختص تمامی رده های سنی با تنوع فراوان کلاس با ارائه جدول زمانبندی کلاسها مطابق با روز و ساعت دلخواه هر زبان آموزان می باشد. از دیگر ویژگیهای بارز اسپیکان بهره گیری از جدیدترین متدها و منابع آموزشی روز دنیا با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای آموزشی دنیا (Adobe Connect و Skyroom) است، بطوریکه هیچ محدودیتی برای زبان آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل های صوتی و تصویری و … وجود نخواهند داشت و زبان آموزان می توانند به صورت دونفره و گروهی با هم مکالمه کنند و در نتیجه مکالمه خود را به سرعت ارتقا بخشند. همچنین این نرم افزارها قابلیت آن را دارد که زبان آموزان بتوانند همزمان تصویر و صدای استاد را بصورت زنده (Live) داشته باشند و از تخته وایت برد مجازی که در این نرم افزارها قرار گرفته است به راحتی در مباحث کلاس شرکت کنند و تمرینات مربوطه را انجام دهند و نیز قادر باشند با ضبط کلاس به دفعات متعدد آن را بازبینی کنند.

در پایان باید خاطرنشان کرد از آنجایی که روند پیشرفت و نتیجه حاصل از شرکت در دوره های آنلاین مشابه دوره های حضوری می باشد، تمامی زبان آموزان از روند پیشرفت خود ابراز رضایت و خرسندی می کنند، چرا که در اسپیکان، کیفیت برگزاری دوره بطور کاملا چشمگیری در اولویت قرار گرفته است و متقاضیان به شکل کاملا محسوسی پیشرفت خود را حس خواهند کرد.

پس چنانچه شما نیز قصد یادگیری زبان را دارید و به هر دلیلی تمایل یا وقت کافی برای شرکت در کلاسهای حضوری را ندارید، بهتر است شرکت در کلاسهای آنلاین اسپیکان را با اولویت در لیست برنامه های آموزشی خود قرار دهید و برای کسب اطلاع از دوره های آموزش آنلاین زبان هرچه سریعتر با کارشناسان آموزشی ما در شعب اسپیکان تماس بگیرید.

{تماس با موسسه}

شعبه مرکز (یوسف آباد): 88017039-021

تهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، مابین خیابان بیستون و میدان سلماس، پلاک100

شعبه شرق (تهرانپارس): 77742004-021

تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید، پلاک54

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزشگاه آنلاین زبان سایت های متفرقه زبان آموزان یادگیری زبان آموزش آنلاین بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها

این کشور با فرهنگ غنی، تاریخ جذاب و طبیعت بکر، هر ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، این راهنمای جامع به شما کمک می‌کند تا سفری بی‌نظیر و خاطره انگیز را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به تایلند

یکی از مهمترین مواردی که برای برنامه‌ریزی سفر به تایلند باید مدنظر قرار دهید، انتخاب زمان مناسب است. بهترین زمان سفر به تایلند به آب و هوا و نوع فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد. اما در مجموع می‌توان زمان‌های پر گردشگر تایلند را در موارد زیر خلاصه کرد:

فصل خشک (نوامبر تا آوریل): این فصل خنک‌ترین و خشک‌ترین زمان سال در تایلند و بهترین زمان برای بازدید از سواحل و جزایر است.

فصل مرطوب (مه تا اکتبر): این فصل گرم‌ترین و مرطوب‌ترین زمان سال در تایلند و بهترین زمان برای بازدید از کوه‌ها و جنگل‌ها است.

اخذ ویزا مسافرتی

نکته دیگری که باید درباره سفر به این مکان زیبا درنظر بگیرید آماده کردن مدارک لازم است. برای سفر به تایلند به ویزا نیاز دارید. می‌توانید ویزای خود را به صورت آنلاین یا در بدو ورود به فرودگاه دریافت کنید.

ویزای آنلاین: برای دریافت ویزای آنلاین باید به وب سایت اداره مهاجرت تایلند مراجعه کرده و فرم درخواست را پر کنید. پس از پرداخت هزینه ویزا، می‌توانید آن را به صورت آنلاین دریافت کنید.

ویزای فرودگاهی: می‌توانید ویزای فرودگاهی را در بدو ورود به فرودگاه‌های بین‌المللی تایلند دریافت کنید. برای دریافت این ویزا باید پاسپورت معتبر، بلیط برگشت و پول نقد کافی برای پرداخت هزینه ویزا داشته باشید.

نکات مهم درباره تایلند

وقتی برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی می‌کنید در نظر گرفتن نکات زیر می‌واند بر کیفیت سفر شما تاثیر مستقیم داشته باشد:

پول رایج

واحد پول تایلند بات (THB) است. می‌توانید پول خود را در صرافی‌ها یا بانک‌ها به بات تبدیل کنید.

زبان

زبان رسمی تایلند، تایلندی است. با این حال، انگلیسی در مناطق توریستی به طور گسترده صحبت می‌شود.

حمل و نقل

بهترین راه برای گشت و گذار در تایلند استفاده از اتوبوس، قطار، تاکسی یا توک توک است.

اتوبوس: اتوبوس‌ها ارزان‌ترین و رایج‌ترین وسیله حمل و نقل در تایلند هستند. آنها به تمام نقاط کشور سفر می‌کنند.

قطار: قطارها سریع‌تر و راحت‌تر از اتوبوس‌ها هستند، اما گران‌تر نیز هستند. آنها به شهرهای اصلی تایلند سفر می‌کنند.

تاکسی: تاکسی‌ها راهی آسان و راحت برای گشت و گذار در شهرها هستند.

توک توک: توک توک‌ها نوعی موتور سیکلت سه چرخ هستند که در تایلند بسیار محبوب هستند. آنها ارزان‌تر از تاکسی‌ها هستند، اما ممکن است امن نباشند.

اقامت در سفر

تایلند طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتی را برای همه بودجه‌ها ارائه می‌دهد، از هاستل‌ها و هتل‌های ارزان قیمت گرفته تا استراحتگاه‌های لوکس.

هاستل‌ها: هاستل‌ها ارزان‌ترین گزینه اقامتی در تایلند هستند و هزینه‌های آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

هتل‌های ارزان قیمت: هتل‌های ارزان قیمت، اتاق‌های خصوصی با حمام مشترک ارائه می‌دهند.

هتل‌های میان رده: هتل‌های میان رده طیف وسیعی از امکانات را از جمله اتاق‌های خصوصی با حمام خصوصی، استخر شنا و رستوران ارائه می‌دهند.

استراحتگاه‌های لوکس: استراحتگاه‌های لوکس بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌دهند.

غذا

غذاهای تایلندی به خاطر طعم‌های تند و ترش و استفاده از مواد اولیه تازه مشهور هستند. برخی از محبوب‌ترین غذاهای تایلندی عبارتند از:

پد تای: رشته فرنگی برنج سرخ کرده با تخم مرغ، توفو، سبزیجات و سس تاماریند.

تام یام گونگ: سوپ تند و ترش با میگو، قارچ، گوجه فرنگی و برگ‌های لیمو.

ماسا من کاری: کاری مرغ یا گوشت با شیر نارگیل، بادام زمینی و ادویه جات.

سوم تام: سالاد پاپایا سبز با گوجه فرنگی، بادام زمینی و سس تند

مکان‌های دیدنی

تایلند جاذبه‌های دیدنی متعددی برای ارائه به گردشگران دارد، از جمله:

معابد: تایلند به خاطر معابد بودایی خود مشهور است که برخی از آنها مانند معبد وات آرون و معبد وات فو در بانکوک، از شهرت جهانی برخوردار هستند.

سواحل: تایلند دارای سواحل شنی خیره کننده‌ای در دریای آندامان و خلیج تایلند است که مکانی ایدئال برای غواصی هستند.

جزایر: تایلند دارای بیش از 1400 جزیره است که هر کدام زیبایی و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارند. پوکت، فی فی، سامویی و کرابی از جمله محبوب‌ترین جزایر تایلند هستند.

غذا: غذاهای تایلندی به خاطر طعم‌های تند و ترش و استفاده از مواد اولیه تازه مشهور هستند.

مردم: مردم تایلند به گرمی و مهمان نوازی معروف هستند و همیشه پذیرای گردشگران هستند.

نکات مهم برای سفر به تایلند

پس از همه مواردی که گفته شد پس از خرید تور تایلند باید تمامی نکات زیر را نیز مدنظر قرار دهید تا سفر خوبی را تجربه کنید:

لباس: هنگام بازدید از معابد و مکان‌های مذهبی، باید لباس پوشیده بپوشید.

چانه زنی: در بازارهای سنتی تایلند، چانه زنی امری عادی است.

آداب و رسوم: قبل از سفر به تایلند، برخی از آداب و رسوم و فرهنگ این کشور را یاد بگیرید.

ایمنی: تایلند کشوری امن برای سفر است. با این حال، مانند هر کشور دیگری، باید مراقب وسایل خود باشید و از مکان‌های خطرناک دوری کنید.

بیمه سفر: قبل از سفر به تایلند، بیمه سفر تهیه کنید.

رزرو تور تایلند در فلای‌تودی

تایلند کشوری زیبا و متنوع با جاذبه‌های متعدد برای ارائه به گردشگران است. با دنبال کردن نکات ذکر شده در این راهنمای جامع، می‌توانید سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز به تایلند داشته باشید. اگر به دنبال یک راه آسان و راحت برای برنامه‌ریزی سفر خود به تایلند هستید، می‌توانید از خدمات شرکت معتبر فلای‌تودی استفاده کنید. فلای‌تودی طیف گسترده‌ای از تورهای تایلند را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این تورها شامل پرواز، هتل، حمل و نقل و ویزا است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899084

دیگر خبرها

  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟