Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسنعلی اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، رفتار این را معلم دور از انسانیت و حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دانست و گفت: این رفتار هیچ توجیهی ندارد و فرد خاطی باید در کمیته تخلفات آموزش و پرورش پاسخگوی رفتار خود باشد.


وی افزود: رفتار دور از اخلاق این معلم به دلیل سرپیچی دانش آموز در حوزه تحصیل بوده که موجب حساسیت پوستی دانش آموز و ایجاد کبودی روی دست او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسوول تصریح کرد: معلمی کار بسیار حرفه‌ای است و کسانی می‌توانند در این شغل موفق باشند که آموزش های لازم را برای آن دیده باشند.

اصغری گفت: جذب نیروهای استخدامی خارج از حوزه دانشگاه فرهنگیان، محیط امن آموزش و پرورش را دچار مشکلاتی از این قبیل می‌کند و ضربه‌ای به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد می‌سازد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری و در سال‌های آینده، از ادامه همکاری با این معلم معذور هستیم.

اصغری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای دلجویی از دانش آموز آسیب دیده، تصریح کرد: شخصا در یک تماس تلفنی از اولیا و خود دانش آموز عذرخواهی و تیمی را مامور کردم تا با حضور در این روستا از دانش آموز و اولیای او عذر خواهی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درباره نظارت بر مدارس مناطق روستایی، افزود: نظارت آموزش و پرورش در مدارس مناطق روستایی حداکثری است و با تشکیل یک تیم نظارت پیگیر این اتفاق خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی