Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی ها پس از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان باید به دنبال زمین تمرین جدیدی باشند

استقلالی ها به دنبال زمین تمرین جدیدی هستند.

به گزارش طرفداری، استقلال در هفته‌های اخیر تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار کرد و شاگردان فکری تقریبا در این مجموعه مشکل چندانی برای مرور برنامه‌های تاکتیکی نداشتند اما از آنجا که قرارداد این زمین تمرین هر 45 روز تمدید می‌شود این بار مجموعه ورزشی نفت تهرانسر به دلیل مسائل مختلف و همچنین بدهی این باشگاه تصمیم دارند زمین چمن مجموعه خود را در اختیار استقلالی‌ها قرار ندهند و مشخص نیست در بازگشت این تیم بعد از بازی با نفت از مسجد سلیمان، این باشگاه چه تدبیری برای حل مشکل زمین تمرین دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در روزهای بارانی و برفی مجموعه ورزشی تهرانسر محدودیت‌هایی را برای استفاده از زمین در نظر گرفته که همین موضوع باعث شده تا شاگردان فکری بعضا در زمین شماره 2 این مجموعه که زرد و بی کیفیت است تمرین کنند و این موضوع به دردسرهای آبی پوشان اضافه کرده است.

البته استقلالی‌ها زمین تمرینی دیگری در مجموعه ورزشی انقلاب دارند اما کیفیت چمن این مجموعه به حدی بد است که امکان برگزاری کار تاکتیکی در این زمین وجود ندارد و عملا آبی پوشان با دردسر زمین تمرین مواجه هستند.

مسئولان باشگاه استقلال به مسئولان ورزشگاه آزادی هم بدهی‌هایی دارند که هنوز پرداخت نشده و این مجموعه زمین خود را در اختیار این تیم قرار نمی‌دهد و مشخص نیست آبی پوشان با شروع تمرینات باید در چه زمینی برنامه‌های تاکتیکی خود را دنبال کنند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود و آبی پوشان روز چهارشنبه بعد از پایان تمرین راهی اهواز خواهند شد.

اخبار داغ 

رد پای مدیرعامل باشگاه در اشتباهات داوری علیه یک تیم لیگ برتری جمله ای که فرشید باقری را خانه نشین کرد: ما سکونشینان، هم استقلال را می بریم، هم پرسپولیس را! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت چلسی تصمیم به اخراج فرانک لمپارد گرفت توماس توخل سرمربی چلسی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجموعه ورزشی استقلالی ها زمین تمرین آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903235

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!