Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@23:30:49 GMT

صدور کشاورز کارت؛ به زودی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۳۶۹

معاون اعتبارات کشاورزی از صدور ۲۶ هزار کشاورز کارت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جلالیان در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: ما صد هزار کارت برای کشاورزان در نظر گرفته ایم که تا کنون ۲۶ هزار کارت صادر شده است.

وی افزود: در بین تمام شاخص‌های مورد نظر تسهیلات یکی یا دو استان به دلیل سابقه بدهی و چک برگشتی ، کارت کشاورزی انها با تاخیر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اعتبارات کشاورزی گفت: با بانک مرکزی رایزنی کردیم تا افرادی که تا سقف یک میلیارد ریال بدهی دارند؛ بدهی آن‌ها را لحاظ نکنیم و بتوانند کارت کشاورزی دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که سابقه تسهیلات دارند ظرف ۳ روز می‌توانند وام خود را دریافت کنند و نیاز به ضامن نیست و خود کشاورز‌ها می‌توانند به شکل زنجیره‌ای ضمانت هم انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پیگیری ، کارت ، کشاورزی ، تسهیلات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیگیری کارت کشاورزی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی با حضور سران قوای مجریه و قضاییه، اکثریت اعضا وزیر دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهور تشکیل شد و به ادامه بررسی تبصره های ماده ۱۰ طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول پرداخت.

بنا بر این گزارش در تبصره ۸ ماده ۱۰ این طرح آمده است چنانچه در خصوص یک مال غیر منقول در سامانه موضوع این ماده، ادعایی، ثبت و آن ادعا نزد مرجع صالح اثبات شده باشد صدور سند مالکیت برای آن مال غیر منقول بدون تسویه بدهی های مرتبط با آن مال غیر منقول به نهادهای عمومی و دولتی از قبیل بدهی های موضوع بند (ج) ماده (۱) قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی مصوب ۱۳۸۵/۵/۲۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی و تبصره ماده ۷۴ قانون شهرداری مصوب ۴/۱۱/ ۱۳۳۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی، بلامانع است. تنظیم سند انتقال مالکیت به غیر صرفاً پس از تسویه بدهی های مذکور امکان پذیر است. بستانکار حق دریافت طلب خود به قیمت تعدیل شده مطابق نرخ شاخص سالانه قیمتی بانک مرکزی جز در مواردی که عرفاً تغییرات جزئی در ارزش پول ایجاد شده باشد، را دارد.

در ادامه اعضای مجمع، تبصره ۹ ماده ۱۰ این طرح را بررسی کرده و مصوبه کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع درخصوص وظایف دستگاههای اجرایی و واحدهای مذکور در ماده ۲۹ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیرامون نحوه ثبت اموال غیرمنقول عمومی و دولتی را به مصلحت دانستند.

در ادامه نشست، اعضای مجمع ماده یک این مصوبه را برای رفع برخی از ابهامات درخصوص سامانه الکترونیک اسناد و نیز نحوه اطلاق اموال غیرمنقول را به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه