Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به یک لباس توهین به یک فرد یا شخص نیست بلکه توهین به نظام است.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: توهین به یک لباس مقدس توهین به یک فرد یا گروه نیست بلکه توهین به نظام است. نماینده کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه با هر نوع توهینی به یک لباس مقدس و قشر  خدمتگذار به نظام باید برخورد محکم صورت بگیرد، افزود: در جریان توهین به یک سرباز طی روزهای اخیر هجمه های زیادی علیه مجلس انقلابی صورت گرفته است این در حالی است که اینگونه اقدامات را نباید به پای کل مجلس قرار داد زیرا در همین مجلس فعلی هم افرادی هستند که صرفا ادعای انقلابی بودن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه در مجلس قانونی را به تصویب رسانده ایم که همه مسئولان از جمله وزیران، معاون وزیر تا ۶ماه پس از اتمام مسئولیت خود حق خروج از کشور را ندارند ، افزود: توهین به این سرباز که در راستای اجرای وظیفه خود مانع از این اقدام شده است نباید نادیده گرفته شود و به عنوان عضو کمیسیون تحقیق طی تماسی که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتم عنوان کردم که در این موضوع باید قاطعانه برخورد شود و هیچ گونه مماشاتی صورت نگیرد زیرا انتظار مردم از قانون گذار و نماینده مجلس رعایت قانون همانند همه افراد جامعه است. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توهین به سرباز مجلس انقلابی توهین به یک یک لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.

این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس‌های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

کد خبر 6087276

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!