Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@01:26:36 GMT

توقیف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق در فرودگاه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۷۱۶

توقیف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق در فرودگاه

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اعلام اینکه برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کماکان در دستور کار پلیس پیشگیری قرار دارد، از کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر داد.

 سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کشف ارز قاچاق اظهار کرد: همکارانم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در راستای طرح تشدید اقدام های کنترلی با هدف پیشگیری و مقابله با خروج ارز قاچاق از مرزهای هوایی کشور، ۲۲ هزار و ۹۰۰ دلار ارز غیر مجاز از مسافر خروجی به مقصد دهلی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش ارزهای مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: نظر به اینکه هیچ گونه مدارک مثبت از سوی مسافر مقصد هندوستان در خصوص ارزهای همراه ارائه نشد تمامی دلارها ضبط و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

معصوم بیگی پلیس فرودگاه هایِ پلیس پیشگیری را از جمله پلیس های موفق در کشف انواع کالا و ارز قاچاق ارزیابی و اظهارکرد: علیرغم کاهش حجم ترددها و مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا، کارکنان پلیس فرودگاه در بازه زمانی ۹ ماهه سال جاری افزایش ۶۶ درصدی کشف کالا و افزایش ۴۲ درصدی کشف ارز قاچاق را در کارنامه عملکرد خود دارند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۹۸۷ نفر در رابطه با قاچاق کالا، ۱۲۰ نفر در رابطه با قاچاق ارز غیر مجاز و  ۱۱ نفر نیز در خصوص قاچاق طلا توسط پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا دستگیر شده اند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس معصوم بیگی با قدردانی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان پلیس فرودگاه در تامین نظم و امنیت صنعت هوایی کشور خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید، مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های اصلی پلیس پیشگیری است.

 



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ارز قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان