Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تیکدری وینگر تیم فوتبال تراکتور گفت که بازیکنان گل‌گهر در بازی روز شنبه مقابل سرخپوشان تبریزی به دلیل نتایج ضعیفی که در چند هفته اخیر گرفتند، عصبانی بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تیکدری در مورد پیروزی خارج از خانه تراکتور برابر گل‌گهر گفت:

تیم گل‌گهر در این بازی ۹۰ دقیقه بازی مستقیم را در دستور کار داشت، چون سرزن‌های خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی سختی در پیش داشتیم و بعد از باخت غیرمنتظره برابر استقلال باید سه امتیاز این بازی خارج از خانه را می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. ما بازی حساب شده‌ای انجام دادیم و مستحق برد در این بازی هم بودیم.

مهدی تیکدری در ادامه با اشاره به سه بازی پایانی تراکتور در نیم‌فصل اول تصریح کرد:

ما با سه تیم آلومینیوم اراک، پرسپولیس و سایپا روبه‌رو خواهیم شد که دو بازی ابتدایی در تبریز است. باید بیشترین امتیاز ممکن را تا پایان نیم‌فصل اول بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم. البته بازی‌های لیگ امسال خیلی سخت است و هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، چون سطح تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج ممکن را بگیریم و هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

مهدی تیکدری درباره درگیری برخی از بازیکنان تراکتور و گل‌گهر در پایان این بازی تصریح کرد:

وقتی سوت پایان بازی زده شد من وسط زمین بودم و ظاهراً صحبت‌هایی رد و بدل شد که درگیری ایجاد کرد. آرمین سهرابیان در مصاحبه‌ای عنوان کرده که سعید مهری فحاشی کرده است، ولی من اصلاً این حرف را قبول ندارم. همه مهری را می‌شناسند و این بازیکن به هیچ عنوان فحاشی نکرد. من فکر می‌کنم بازیکنان گل‌گهر به دلیل نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، در این بازی عصبانی بودند که این عصبانیت بعد از باخت در بازی روز شنبه بیشتر شد.

مهدی تیکدری وینگر تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم تراکتور می‌تواند در فصل جاری به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند؟»، خاطرنشان کرد:

تراکتور هر سال مدعی است و پارسال هم در جام حذفی قهرمان شدیم، حالا توقعات از تراکتور بالاست و ما هم تا آخرین هفته برای قهرمان شدن تلاش خواهیم کرد. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در لیگ امسال هم سطح تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و به هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود.

تیکدری با بیان این مطلب که غیبت هواداران تراکتور در ورزشگاه به ضرر این تیم است، گفت:

ما یک تیم پرطرفدار هستیم و هواداران در بازی‌های خانگی نقش مهمی برای تراکتور ایفا می‌کنند. متأسفانه در حال حاضر بابت عدم حضور هواداران در ورزشگاه ضربه می‌خوریم و شرایط فعلی فقط به سود تیم‌هایی است که هوادار ندارند. امیدوارم بیماری کرونا تمام شود، چون دل ما واقعاً برای حضور پرشورها در ورزشگاه تنگ شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور قرار است تا پایان فصل از شجاعی به‌عنوان بازیکن و مربی استفاده کند؟»، تأکید کرد:

ما با آقا مسعود راحت هستیم و فعلاً هم ایشان هدایت تیم را بر عهده دارد. این مسائل به باشگاه و خود شجاعی مربوط است و امیدوارم هر اتفاقی برای تراکتور رخ می‌دهد، خیر باشد.

تیکدری که امسال دیگر در پست دفاع راست برای تیم فوتبال تراکتور بازی نمی‌کند، در این خصوص تصریح کرد:

امسال با تشخیص کادر فنی در خط جلو بازی می‌کنم، هر چند که در بازی با گل گهر به دلیل غیبت میلاد فخرالدینی برای اولین بار در این فصل به‌عنوان دفاع راست بازی کردم. خودم بازی در خط حمله را دوست دارم تا با گل زدن و پاس گل دادن به تیمم کمک کنم، ولی هر کجا کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور مهدی تیکدری مهدی تیکدری پیش بینی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی

به گزارش "ورزش ‌سه"، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال میهمان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مارینوس اوزونیدیس به پایان رسید. در این مسابقه با وجود اینکه تیم میزبان شروع بهتری داشت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقایق ابتدایی ایجاد کرد، اما این سعید سحرخیزان مهاجم جوان سرمه‌ای پوشان بود که روی یک پاس تماشایی دیگر از روبرتو تورس حساب کار را در دقیقه 14 و در حضور پرشور تماشاگران شیرازی یک بر صفر کرد.

پس از این گل تلاش بازیکنان فجر در ورزشگاه خانگی برای به تساوی کشاندن کار آغاز شد، اما نتیجه‌ای در پی نداشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

ویدئو: 331095

با شروع نیمه دوم شاگردان مهدی رجب زاده تهاجمی تر کارشان را دنبال کردند و دو سه موقعیت جدی هم ایجاد کردند که محمدرضا اخباری با واکنش‌های مطمئن خود مانع از گلزنی تیم میزبان شد. درنهایت پس از دفع این حملات خطرناک تیم فوتبال گل گهر روی ضدحمله‌ای سریع در دقیقه 78 با پاس تیکدری و ضربه دقیق تورس به گل دوم رسید و در دقیقه 85 هم در میان بهت و حیرت هواداران غمگین شیرازی گل سوم با ضربه مسعود زائرکاظمینی به ثمر رسید.

با این نتیجه گل‌گهر ضمن رسیدن به جمع 8 تیم برتر رقابت‌های جام حذفی امسال نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی هم باشد.

جمعه 7 اردیبهشت ماه؛ ورزشگاه حافظیه شیراز
داور: حسین زمانی
کمک‌ها: مهدی شفیعی - سجاد ایرانپور

ترکیب فجرسپاسی برابر گل‌گهر 
احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار
سرمربی: مهدی رجب زاده

ترکیب گل‌گهر برابر فجرسپاسی
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی‌خواه و بایناما
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

شرح گل ها

گل‌گهر (1-0): در دقیقه 14 ارسال تماشایی روبرتو تورس در محوطه جریمه به سعید سحرخیزان رسید و او هم با یک ضربه سر کارساز توانست جهت توپ را برای ثبت گل اول تیمش تغییر بدهد.

ویدئو: 331065

گل‌گهر (2-0): در دقیقه 78 نفوذ مهدی تیکدری و پاس دقیق و رو به عقب او به محوطه جریمه برای تورس گل دوم را رقم زد. ستاره اسپانیایی که گل اول را ساخته بود، اینبار نشان داد در زدن ضربات نهایی هم تبحر دارد و با یک بغل پای دیدنی دومین گل تیمش را ثبت کرد.

ویدئو: 331086

گل‌گهر (3-0): در شرایطی که تیم فجر ناامیدانه به دنبال جبران کار بود، یک توپ سرگردان در میان بازیکنان فجر و گل گهر به محوطه جریمه تیم میزبان رسید ولی پیش از اینکه گل تیم فجر از دروازه بیرون بیاید، زائرکاظمینی هوشمندانه و با یک ضربه آرام گل سوم را در دقیقه 85 ثبت کرد.

ویدئو: 331089

دیگر خبرها

  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟