Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان فدراسیون آسیایی بیسبال باحضور در استان البرزضمن ارزیابی شرایط این استان برای میزبانی از مسابقات آسیایی از امکانات مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، صبح امروز دوشنبه رئیس فدراسیون بیسبال هند، رئیس فدراسیون بیسبال پاکستان، و رئیس کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی بیسبال باحضور در استان البرز امکانات مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بویژه شرایط استادیوم بیسبال و هتل این مجموعه ورزشی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و منصوری رئیس انجمن بیسبال و سافت بال کشور نیز حضور داشتند، شرایط برگزاری مسابقات آسیایی بیسبال به میزبانی البرز مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان فدراسیون آسیایی ضمن ابراز رضایت از شرایط مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج ابراز امیدواری کردند مسابقات آسیایی پیش رو به میزبانی این شهر برگزار شود.

پس از این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، بر حمایت از توسعه بیسبال در سطح استان و کشور تأکید کرد وگفت:از حسن نظر و توجه فدراسیون آسیایی بیسبال به کشور ایران به ویژه استان البرز قدردانی می کنیم.

مجتبی جانعلی با بیان این که " از توسعه بیسبال در سطح استان و کشور حمایت می کنیم " افزود: علیرغم کمبودهای موجود، تلاش و کمک می کنیم که شرایط میزبانی از مسابقات آسیایی به بهترین نحو ممکن در استان البرز فراهم شود.

جانعلی ادامه داد: البته در بحث اعتباری و تکمیل نیازهای مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی، لازم است که نشستی با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و حضور مسئولان فدراسیون برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امیدواریم شرایط به گونه ای پیش رود که امکان میزبانی از مسابقات آسیایی بیسبال در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز میزبانی مسابقات آسیایی بیسبال مجموعه ورزشی انقلاب کرج مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج فدراسیون آسیایی مسابقات آسیایی ورزش و جوانان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه