Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:12:42 GMT

رضایی: خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۳۵۹

رضایی: خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، در جریان فعالیت های این قرارگاه قرار گرفت و بر استمرار تلاش های جهادگران در توانمندسازی محرومین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، با قدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت های انجام شده، گفت: امروز، خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه اول انقلاب، تمام سرداران نام آور امروز، از روی دغدغه و احساس مسئولیت، با روحیه کار تیمی و فعالیت جمعی و با کمک همرزمان خود، بدون اینکه از حمایت چشمگیری برخوردار باشند، از ناموس و وطن خود دفاع میکردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری سال گذشته در دیدار با گروه های جهادی اشاره ای داشتند که "میدان جهاد، میدان خیلی وسیعی است"؛ یک بُعد از این میدان وسیع، خدمت به آبادانی کشور و رفع محرومیت ها بویژه توانمندسازی اقشار و مناطق محروم در شرایط کنونی است.

رضایی در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود تمامی توان خود را در جهت عمل به بیانات مقام معظم رهبری در امر محرومیت زدایی به کار گیرید.

در این دیدار، امیراتابک افضلی مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، گزارش فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی یکسال اخیر مجموعه تحت مسئولیت خود را ارائه کافضلی در ادامه، از وجود موانع و چالش ها بر سر راه فعالیت گروه های جهادی، نظیر عدم همکاری بعضی مسئولین نسبت به امر محرومیت زدایی خبر داد و گفت: نیازمند یکپارچه سازی اقدامات مسئولین در راستای کمک به گروه های جهادی در سراسر کشور هستیم.

وی همچنین با قدردانی از پشتیبانی های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به حمایت های فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع) تهران و فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اشاره کرد که باعث تسریع در امر محرومیت زدایی در کشور شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام محرومیت زدایی گروه های جهادی جهادی و محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست