Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@03:29:30 GMT

خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۴۲۰

خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر استمرار تلاش های جهادگران در توانمندسازی محرومین گفت: امروز، خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در دیدار با مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، در جریان فعالیت های این قرارگاه قرار گرفت و بر استمرار تلاش های جهادگران در توانمندسازی محرومین تاکید کرد و گفت: امروز، خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه اول انقلاب، تمام سرداران نام آور امروز، از روی دغدغه و احساس مسئولیت، با روحیه کار تیمی و فعالیت جمعی و با کمک همرزمان خود، بدون اینکه از حمایت چشمگیری برخوردار باشند، از ناموس و وطن خود دفاع میکردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته در دیدار با گروه های جهادی اشاره ای داشتند که «میدان جهاد، میدان خیلی وسیعی است»؛ یک بُعد از این میدان وسیع، خدمت به آبادانی کشور و رفع محرومیت ها بویژه توانمندسازی اقشار و مناطق محروم در شرایط کنونی است.

رضایی که ریاست ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور را برعهده دارد، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی توان خود را در جهت عمل به بیانات مقام معظم رهبری در امر محرومیت زدایی به کار گیرید.

در این دیدار، امیراتابک افضلی مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، گزارش فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی یکسال اخیر مجموعه تحت مسئولیت خود را ارائه کرد.

افضلی، از وجود موانع و چالش ها بر سر راه فعالیت گروه های جهادی، نظیر عدم همکاری بعضی مسئولین نسبت به امر محرومیت زدایی خبر داد و گفت: نیازمند یکپارچه سازی اقدامات مسئولین در راستای کمک به گروه های جهادی در سراسر کشور هستیم.

مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین همچنین ضمن قدردانی از پشتیبانی های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به حمایت های فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فرماندهی سپاه سیدالشهدا (ع) تهران و فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اشاره کرد که باعث تسریع در امر محرومیت زدایی در کشور شده است.

 

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جهادی و محرومیت زدایی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند