Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:56:34 GMT

قطع برق از فردا شروع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۰۰۹

قطع برق از فردا شروع می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامعلی رخشانی مهر امروز در جلسه ستاد مدیریت سوخت نیروگاه‌ها، صنایع و مدیریت مصرف انرژی (گاز و برق) کشور  تاکید کرد: از فردا ۷ بهمن ماه محدودیت‌هایی در نیروگاه‌های تهران و شمال کشور به دلیل مصرف بالای گاز در بخش خانگی  داریم.

به گفته وی همه مدیران باید پای کار باشند و مراقب باشند که مصرف انرژی از برنامه‌های اعلامی تجاوز نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطمئنم که با برنامه‌های اعلامی، مشکلی برای خاموشی نخواهیم داشت، گفت: فردا تا ٣٠٠٠ مگاوات ممکن است کمبود داشته باشیم و باید به شدت مراقبت کنیم.

پربیننده ترین چه کسانی به جای سهمیه بنزین، پول می‌گیرند؟ نفتکش ایرانی توسط اندونزی توقیف شد خانوارهای بدون خودرو یارانه بنزین می‌گیرند اقتصاد ایران در گذار از بحران (قسمت یازدهم)/ بازار متشکل انرژی جایگزین یارانه ظالمانه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تحریم‌ها را بی‌اثر کرد/ افزایش ۴برابری صادرات فرآورده‌های نفتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید رئوفی نسب به خبرنگار ما گفت: به دنبال یک نیم فصل تقریبا خشک، شاهد بارش‌های بسیار خوبی، از ابتدای امسال تاکنون به ویژه در بالادست سد دز و استان لرستان بودیم.

وی با بیان اینکه بارش‌های بهاره به شدت الگوناپذیر هستند، افزود: باتوجه به تغییرات مستمر الگو‌های بارشی در این فصل، مدیریت بارش‌ها دشوار است و درحال حاضر در هر ثانیه، ۶۰۰ متر مکعب آب از مجموعه سرریز‌ها و نیروگاه رهاسازی می‌شود.

رئوفی نسب ادامه داد: جلسه‌های متعدد کارشناسی باحضور مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان و نیروگاه و سد دز برگزار و وضعیت مدل‌های هواشناسی به صورت روزانه و ساعتی رصد می‌شد.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز با اشاره به آبگیری سد در حداکثر ارتفاع در بارش‌های اخیر، اضافه کرد: بخشی از آب نیز به صورت مدیریت شده و براساس تاب آوری رودخانه‌های پایین دست، رهاسازی شد.

دیگر خبرها

  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • رهاسازی ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز خوزستان