Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی امین رضا مراتی را به سمت فرماندار شهرستان قوچان منصوب کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   استانداری خراسان رضوی  در حکم دکتر رحمانی فضلی خطاب به امین رضا مراتی آمده است:
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم خراسان رضوی به سمت فرماندار شهرستان قوچان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی  خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان قوچان فرمانداری رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور بیست و هفت ساله تیم ملی والیبال ایران که فصل قبل در تیم ورونای ایتالیا حضور داشت و تنها بازیکن حال حاضر اردوی تیم ملی از سری‌آ ایتالیا در فصل گذشته است، حالا به امید اول تیم ملی و سرمربی‌اش تبدیل شده است.

با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و صابر کاظمی سه قطر پاسور دعوت شده به اردوی تیم ملی به دلایل مختلف، امین اسماعیل‌نژاد باید بار فشار این غیبت‌ها را به تنهایی به دوش بکشد. پائز که روی درخشش او در لیگ ملت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است، از حالا تمرینات امین را به خوبی زیر نظر گرفته است و مراقب این ستاره خود است. پائز که به بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی علاقه زیادی دارد قطعا در صف این علاقه‌مندی‌ها امین اسماعیل‌نژاد در رتبه اول قرار دارد.

اگر امین اسماعیل‌نژاد بتواند همانند فصل 2022 در تیم ملی بدرخشد و همان آبشارها و سرویس‌های بی‌نظیرش را تکرار کند، نه تنها تیم ملی به دور نهایی صعود خواهد کرد بلکه جواز حضور در المپیک پاریس را نیز کسب خواهد کرد.

هواداران والیبال ایران انتظار دارند حالا که امین اسماعیل‌نژاد در بهترین لیگ دنیا بازی کرده، عملکردی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان را از خود به نمایش بگذارد و این می‌تواند فشار روی این بازیکن را چند برابر کند.

دیگر خبرها

  • فرماندار شهرستان ماکو منصوب شد
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است