Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی کاتب رئیس هیات  مدیره شرکت بیمه سرمد طی مصاحبه با خبرنگار فارس گفت:  با اتخاذ تدابیر مناسب از جمله افزایش تعاملات بانک و بیمه ای، توسعه شبکه فروش و تاکید بر انعقاد قرادادهای جدید با سازمان های معتبر از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان فنی و حرفه ای، صنایع شیر ایران، جهاد دانشگاهی، سازمان ملی کتابخانه های کشور، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد برکت و آستان قدس رضوی، با تولید حق بیمه ای بیش از 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

000.000 میلیارد ریال و ضمن ثبت رشد 60 درصدی حق بیمه تولیدی و 25 درصدی در تعداد بیمه نامه صادره، موفق گردید اهداف سالیانه هیئت مدیره شرکت را محقق نماید.

وی افزود: نکته بسیار مهم که منجر ب رشد 484 درصدی سود عملیاتی شرکت در صورتهای مالی 9ماهه گردیده است، بهبود ترکیب پرتفوی نسبت به سال گذشته است بطوریکه سهم پرتفوی ثالث و درمان درکل پرتفوی از 56 درصد در سال گذشته به رقم چشمگیر 40درصد رسیده است که در طول حیات شرکت بیمه سرمد بی سابقه می باشد. علاوه بر این، کاهش 10 درصدی نسبت خسارت، کاهش 35 درصدی در تعداد حواله خسارت ، ورود به بازار پذیرش بیمه های اتکایی و حفظ سطح یک توانگری مالی و رشد آن به عدد147 درصد، نشان از تلاش روزافزون تیم مدیریتی شرکت در سایه الطاف الهی دارد.

کاتب در ادامه: با اشاره به درخواست مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی، مذاکره برای ارتقا به بازار بالاتر و با وضعیت مناسب ایجاد شده در پرتفوی شرکت به لحاظ کاهش خسارت‌ها با مدیریت ریسک مناسب، افزایش پرتفوی و افزایش درآمدها از محل سرمایه گذاری‌ها پیش بینی سود و EPS بسیار خوب برای سهامداران را متصور هستیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار