Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد صدوقی خواهرزاده سید محمد خاتمی رئیس جمهور دولت اصلاحات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیروز سید محمد خاتمی به من گفتند: «کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم؛ چراکه سرمایه‌ام اعتماد مردم است و وقتی چنین چیزی ممکن نیست، نباید با امید و اعتماد مردم بازی کرد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir) :


به گزارش صداي ايران، خواهرزاده سید محمد خاتمی در صفحه اینستاگرام خود از موضع رئیس دولت اصلاحات پیرامون انتخابات خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صدوقی خواهرزاده سید محمد خاتمی رئیس جمهور دولت اصلاحات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیروز سید محمد خاتمی به من گفتند: «کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم؛ چراکه سرمایه‌ام اعتماد مردم است و وقتی چنین چیزی ممکن نیست، نباید با امید و اعتماد مردم بازی کرد.»

او مثل همیشه دوست دارد فضایی به وجود بیاید که مردم بتوانند انتخاب واقعی و پر شور که نمایندگان همه تفکرات در آن باشند و جمهوریت جلوه پررنگ داشته باشد برگزار شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صداي ايران انتخابات 1400 سيد محمد خاتمي سید محمد خاتمی اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند