Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:38:04 GMT

فرماندار بوکان فردا، سه‌شنبه میهمان سامد می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۸۶۵۲

فرماندار بوکان فردا، سه‌شنبه میهمان سامد می‌شود

ناصر فیضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "محمد امین‌زاده" از ساعت ۱۲ تا ۱۳ فردا در این سامانه به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهروندان بوکانی می‌توانند پیشنهادها و انتقادات خود را از این طریق با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

 به گزارش ایرنا، پیش از شیوع بیماری کرونا، طی سال گذشته  ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از ۶۰ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته‌اند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و ۴۵ مدیرکل حوزه‌های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان‌های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر در جنوب آذربایجانغربی قرار دارد و سومین شهر پرجمعیت در این استان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سامد بوکان استانداری آذربایجان غربی پروندهٔ خبری سامد، پل ارتباط مردم و دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سامد آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سامد بوکان استانداری آذربایجان غربی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها
  • باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!