Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@23:50:13 GMT

از فردا برق هر منطقه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۰۵۱

به گزارش اکوفارس، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش بی رویه مصرف گاز در بخش خانگی و محدودیت سوخت رسانی به بخش نیروگاهی، گفت: به موجب پایداری شبکه برق و همچنین اطلاع رسانی مطلوب به مردم در خصوص خاموشی های احتمالی تصمیم بر آن شد که جداول خاموشی های برنامه ریزی شده منتشر و اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه خاموشی های برنامه ریزی شده برای چه بخشهایی از کشور اعلام می شود، افزود: شرکتهای توزیع برای نیمه شمالی کشور و مناطق سردسیر اقدام به تهیه و انتشار جداول خاموشی ها می کنند اما تلاش می شود با مدیریت جمیع شرایط دچار خاموشی نشویم. اما این اطمینان را به مردم می دهیم که اگر نیاز به بروز خاموشی شد در مناطق مذکور براساس جداول اعلام شده است تا مردم با اطلاع از زمان بروز قطعی برق نسبت به آن برنامه ریزی کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خاموشی برای هر منطقه حداکثر دو ساعت خواهد بود. اما باز هم تاکید می کنم که اگر مردم اقدام به فقط 10 درصد صرفه جویی در مصرف کنند همین خاموشی هایی که با جداول نیز اعلام می شود انشاالله اتفاق نخواهد افتاد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹