Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری روز دوشنبه از جذب ۲ هزار نفر داوطلب جدید به خانه‌های دوام و ایمنی در سال جاری خبر داد و گفت: طی ۱۰ سال گذشته در مجموع ۱۷ هزار نفر آموزش توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انجام‌شده که بر این اساس تمرکز و برنامه اصلی این معاونت در سال جاری تبلیغ برای جذب داوطلبان جدید بوده است که تاکنون موفق به جذب ۲ هزار داوطلب جدید شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که مهم‌ترین برنامه ما تا پایان سال جاری اتمام آموزش این داوطلبان است، افزود: هر یک از مناطق با دارا بودن صفحه مجازی اختصاصی نیز به ارایه آموزش در این فضا و انتشار گزارش کار می‌پردازند.

 معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه مهم‌ترین محصول سازمان مدیریت بحران شهر تهران در سال جاری راه‌اندازی «سامانه TMLMS» است، خاطرنشان کرد: این سامانه بستری برای آموزش‌های مجازی است که با توجه به شرایط حال حاضر شیوع ویروس کرونا در جهان، فضای خوبی برای ادامه آموزش به داوطلبان خانه‌های دوام و ایمنی ایجاد کرده است.

کلهری بابیان اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان آموزش‌های حضوری و برگزاری همایش و گردهمایی عملا میسر نیست، عنوان کرد: از سوی دیگر بخش بزرگی از برنامه‌های داوطلبان به سمت تولید و توزیع ماسک صورت و نیز ضدعفونی کردن معابر عمومی متمرکز شده است. با این‌وجود ۶۰ درصد از برنامه‌های در نظر گرفته ‌شده برای سال جاری تاکنون اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آتی با توجه به شرایط کرونا دو برنامه شامل پلن A و پلن B طراحی کرده‌ایم در صورتی‌که شرایط کرونا به روال فعلی ادامه یابد امکان تکرار برنامه‌ها به روال سال جاری وجود دارد در غیر این صورت جهت برگزاری همایش، گردهمایی‌های محلی و منطقه‌ای برای اعضای خانه دوام برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

برچسب‌ها شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران اخبار کنکور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران

به گزارش «تابناک» به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی خبر داد و گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت به ویژه در ارتفاعات استان تهران احتمال رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط مستعد گرد و خاک و وقوع تگرگ به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب وجود دارد.

حامد یزدی مهر به همه شهروندان به ویژه ساکنان ارتفاعات استان تهران توصیه کرد به هنگام فعالیت سامانه بارشی از تردد غیرضروری در جاده‌ها، صعود به ارتفاعات، کار درمناطق مرتفع و اسکان درحاشیه رود‌ها و مسیل‌ها خوداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر استحکام بخشی سازه‌های موقت، سبک و ناپایدار تاکید کرد و از شهروندان خواست از قرار گرفتن در لبه پشت‌بام و مجاور سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کنند.

حامد یزدی مهر به کشاورزان نیز توصیه کرد برای نگهداری از نهال‌ها، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و اطمینان از لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش