Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ دوم حیدر رفیعی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان کرمان گفت: خلعیت ١٩٠ هکتار از اراضی ملی در محورکرمان ـ باغین واقع در پلاک ٢٤٢ به ارزش تقریبی ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال و همچنین رفع تصرف و اجرای دو حکم قضایی در شهرستان فهرج به مساحت ٧ هزار و ٦٠٠ متر مربع واقع در پلاک ٤٧٣٢ به ارزش بیش از ١٦ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با پیگیری‌های مکرر اداره املاک و حقوقی راه و شهر سازی استان کرمان، تعداد سه حکم به نفع دولت صادر شد و رفع تصرف از این اراضی با حضور یگان حفاظت اداره راه و شهر سازی استان کرمان در شهرستان کرمان و یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی شهرستان فهرج در شهرستان فهرج انجام شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی اراضی ملی زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فریمان گفت:محیط بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان خبر دادند.
 
جواد ستوده افزود:در بررسی‌های مقدماتی محیط بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.
او گفت: علت تلف شدن  پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر