Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@04:45:54 GMT

انتصاب مدیرکل امور مجلس رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۸۷۷

انتصاب مدیرکل امور مجلس رسانه ملی

معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما، در حکمی سعید سلطانی را به عنوان مدیر کل امور مجلس صدا و سیما منصوب کرد.

به گزارش مشرق، «حسن گروسی»، معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما، در حکمی سعید سلطانی را به عنوان  مدیر کل امور مجلس صدا و سیما منصوب کرد.

در این حکم انتصاب موارد زیر به عنوان بخشی از وظایف محوله به مدیر جدید اداره کل مجلس مورد تاکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احصاء نیازها و خلاءهای قانونی سازمان صدا و سیما با مشارکت مؤثر واحدهای ذیربط سازمانی به منظور تهیه، تنظیم و ارائه طرحها و لوایح مورد نیاز و پیگیری آنها تا حصول نتیجه، ارائه نظرات مشورتی به گروههای تولیدی و خبری در زمینه محتوای خبر و برنامه‌های تولیدی مرتبط با مجلس و نمایندگان، تعامل، همکاری و تشریک مساعی مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تهران، مراکز و کمیسیون‌های تخصصی مجلس به منظور تحکیم جایگاه قانونی و استیفای حقوق رسانه ملی، ساماندهی و هماهنگی ملاقات ها و نشست های نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌با مسئولان سازمان صدا و سیما، سازماندهی حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری (زنده و تولیدی)، برنامه ریزی جهت بازدید مستمر نمایندگان از پشت صحنه برنامه ها و تولیدات شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ملی، فراملی و استانی، گردآوری، تطبیق و تنقیح قوانین و مقررات عمومی مرتبط با رسانه ملی و انعکاس آن به مراجع ذیربط سازمانی، تعامل و همکاری با متولیان مربوطه در زمینه پیگیری و تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی متناسب با برنامه‌های مصوب سازمان.

سعید سلطانی دانش آموخته رشته ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد و پیش از این مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه پنج سیما بوده است.

در کارنامه کاری سلطانی مدیریت تولید و فنی شبکه پنج سیما، عضویت در کمیته اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی، مدیریت تولید و فنی اداره کل امور فرهنگی سازمان، عضویت در  شورای طرح و برنامه ستاد حج و زیارت سازمان و عضویت ثابت در شورای معارف سیما دیده می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی سعید سلطانی سازمان صدا وسیما مشرق مجلس شورای اسلامی حسن گروسی مجلس شورای اسلامی امور مجلس صدا صدا و سیما کل امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند