Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسرافیل وزیری شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: پروژه توانبخشی گلستان از سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرده و هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه به این پروژه از سال ۹۵ اعتباری تزریق نشد، گفت: هم اکنون پیمانکار و مشاوره جدید برای پروژه در نظر گرفته شده و کار مجدداً آغاز می شود.

وزیری از اعتبار 10 میلیارد تومانی پروژه خبرداد و بیان کرد: اگر این پروژه در سال های گذشته تکمیل می شد به مبلغ کمتری نیاز داشت اما هم اکنون برای تکمیل و تجهیز آن به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید گلستان گفت: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امسال بعد از توقف چند ساله عملیات احداث آن از سر گرفته می شود.

کد خبر 5130955

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان مرکز توانبخشی ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیراز شیوع کرونا قوه قضاییه شهرستان کرج عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران