Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدمهدی هاشمی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تعداد ۲۹ هزار و ۶۳۰ پرونده اجرایی در ادارات تابعه ثبتی فارس مختومه شده است که این میزان در مقایسه با پرونده‌های مختومه سال گذشته که تعداد آن ۸ هزار و ۸۶۹ بوده است، رشد ۲۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: نگاه ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مقوله اجرا در سند تحول قضایی و تلاش بی وقفه ادارات ثبتی استان در بخش اجرا زمینه ساز پیشبرد این برنامه‌ها شده و این روند را تا نیل به اهداف مصوب سازمانی استمرار خواهیم بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین کاهش مراجعات حضوری متقاضیان و پاسخگویی به موقع ادارات اجرا برای دفاع از حقوق ذینفعان را ماحصل مکانیزه شدن فرایند‌های اجرای اسناد رسمی برشمرد و بر ضرورت پیگیری و بازبینی سریع پرونده‌های اجرایی توسط متصدیان مربوطه تأکید کرد.

هاشمی افزود: همانگونه که در سند تحول قضایی ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه به حمایت از حقوق مالکیت اشخاص و صیانت از حقوق ذینفعان در اجرای ثبت مورد توجه قرار گرفته، لذا بر همین اساس مکانیزه شدن فرایند‌های ثبتی و به تبع آن اقدامات ادارات اجرای ثبت از قبیل الکترونیکی کردن درخواست اجرای ثبت و هوشمند سازی ارجاعات دال بر همسویی تمام و کمال و حرکت همه جانبه این ادارات در جهت پیشبرد برنامه‌های تحولی دستگاه قضاست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن اشاره به روند سریع بازبینی و مختومه کردن پرونده‌های اجرایی موجود در سراسر استان، گفت: با تکیه بر تلاش پرسنل سختکوش ادارات اجرای ثبت در سراسر استان تداوم حرکت در این مسیر و فراهم سازی زمینه نیل به اهداف سازمانی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک فارس پرونده های اجرایی مختومه اجرای ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین