Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- باتوجه به شرایط جدید لیگ قهرمانان آسیا ایران هم می‌تواند به عنوان یکی از میزبان‌های فصل جدید انتخاب شود.

 قرار است که مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فردا در کوالالامپور برگزار شود.

فصل جدید لیگ قهرمانان با سبکی کاملا متفاوت برگزار خواهد شد. نخستین تغییر بزرگ برگزاری این رقابت ها با حضور ۴۰ تیم است که این برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که بازی‌ها به خاطر ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار شود و به این ترتیب بازی‌های یک چهارم و یک هشتم به صورت تک بازی و نیمه نهایی و فینال به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

روزنامه الرای قطر در شماره امروز خود نوشت که باتوجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تیم‌ها AFC میزبانی هر گروهی را به یک کشور خواهد داد و به این ترتیب هر کشوری که دوست داشته باشد می‌تواند میزبانی مرحله گروهی را برعهده گیرد.

به این ترتیب ایران هم می‌تواند درخواست میزبانی برای مرحله گروهی بدهد و این بار میزبانی ایران به راحتی پذیرفته خواهد شد و حداقل یکی از نماینده‌های ایران در خود ایران بازی‌های گروهی را برگزار خواهد کرد.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین