Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر مهر، مجتبی ورمقانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور حمایت از خانوارهای روستایی و مناطق صعب‌العبور استان، طرح واکسیناسیون دامی علیه بیماری تب برفکی از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت ۴۰ گروه انجام خواهد شد و پیش بینی می‌شود در مجموع یک و نیم میلیون رأس دام سبک و سنگین در این مرحله علیه این بیماری واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمقانی خاطرنشان کرد: با مساعدت مسئولان ارشد استانی و سازمان دامپزشکی کشور این عملیات به صورت کاملاً رایگان و با پوشش نقاط محروم و دور افتاده روستایی، کانون و شعاع کانون‌های سال‌های گذشته، نقاط پرخطر و پر جمعیت دامی در ۲۵ روز کاری انجام خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی کردستان اعلام کرد: با وجود اینکه برای اجرای این طرح اعتبار زیادی در نظر گرفته شده است اما از دامداران هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما انتظار داریم برای اجرای موفق این طرح روستاییان استان مشارکتی گسترده داشته باشند.

کد خبر 5131013

منبع: مهر

کلیدواژه: تب برفکی دامپزشکی ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیراز شیوع کرونا شهرستان کرج عکس استانها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان