Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@23:52:03 GMT

انتقاد یک عضو پایداری از توکلی: او بیمار است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۴۶۹

انتقاد یک عضو پایداری از توکلی: او بیمار است

محمدجواد ابطحی عضو جبهه پایداری می‌گوید "با توجه به وضعیت حاد بیماری پارکینسون احمد توکلی نمی‌توان درباره اظهارات ایشان انتظار خاصی داشت چرا که وضعیت سلامتی مناسبی ندارد." 

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین رجایی، معاون سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در یادداشت مشترکی، مدعی شده‌اند که «غسال محمدتقی مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است که جنازه‌های روحانیون سرشناس را به خانه خود می‌برد و غسل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

غسال مصباح یزدی از زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در یک برنامه تلویزیونی به نقل از «غسال آیت‌الله مصباح» گفته بود موقع غسل، میت چشمانش را گشوده و نگاهی مهربانانه به غسال انداخته است. این ماجرا توسط صدیقی به عنوان «کرامت آیت‌الله مصباح» مطرح شد. صدیقی بعدا مجبور شد بابت این اظهارات عذرخواهی کند.

حالا اما دوباره یادداشت احمد توکلی و حسین رجایی این غسال را در مرکز توجه قرار داده است. غسالی که به ادعای احمد توکلی، «یک کلان سرمایه‌دار است که شبکه بزرگ و تو در تویی از ارتباطات با مسوولان عالی رتبه و روحانیون سرشناس دارد». توکلی همچنین اشاره کرده اسناد این مسائل در بررسی های مختلف در موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت موجود است.

محمدجواد ابطحی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این یادداشت احمد توکلی گفت: "آقای توکلی مجموعه‌ای در ارتباط با شفافیت و این دست از مسائل دارد اما خود درگیر بیماری پارکینسون است و در وضعیت سلامتی مناسبی نیست."

نماینده مردم خمینی‌شهر در ادوار هفتم تا نهم مجلس همچنین تاکید کرد: «من معتقدم از نام ایشان (احمد توکلی) استفاده می‌شود و افرادی سایت و موسسه را از طرف او اداره می‌کنند؛ به هر حال با وضعیت و شدت بیماری، نمی‌توان از آقای توکلی درباره اظهاراتشان توقعی داشت.»

او درباره ادعای توکلی مبنی بر وجود اسناد در موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: "اگر ایشان اسنادی دارند ارائه کنند، ما که با ایشان تعارفی نداریم و بیشتر از آقای توکلی هم نگران نفوذ افراد با چهره‌های موجه در بین مسئولان و چهره‌های نظام هستیم و به خوبی می‌دانیم که از ابتدای انقلاب اسلامی مساله نفوذ وجود داشته است."

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این مطلب که «فضای رسانه‌ای علیه آقای مصباح است تا بگویند غسال ایشان ثروتمند و رانت‌خوار» است، تاکید کرد: "فرضا هم که باشد، این مساله چه ربطی به آقای مصباح دارد؟"

او ادامه داد: «باید ترس از نفوذ داشته باشیم تا از چهره‌هایی که خود را به علما و مراجه و مسئولان نزدیک می‌کنند، مراقبت کنیم اما این مورد به خصوص که بگویند غسال آیات مصباح یزدی و حق‌شناس رانت‌خوار بوده و بدهکار بانکی است، جریان مشکوکی به نظر می‌رسد.»

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با ابراز نگرانی از تقویت جو رسانه‌ای برای زیر سوال بردن مصباح یزدی گفت: «این جریان مشکوک است و خود آقای توکلی باید در این زمینه پاسخ دهند منتها به واقع با وضعیت سلامتی که درباره ایشان می‌دانیم توقعی از ایشان نداریم اما بالاخره رسانه‌ها باید با آقای توکلی تماس بگیرند و خواهان دریافت مستندات این ادعا شوند تا ببینیم واقعیت مساله چه چیزی بوده است.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 ویروس کرونا مهرداد میناوند محمد جواد ابطحی جبهه پایداری احمد توکلی جبهه پایداری مصباح یزدی آقای توکلی احمد توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر خدامراد منگری گفت: در قالب طرح‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود ۸ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • پایداری هوا در مازندران
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی