Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسداللهی مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: سامانه هوشمند حمل آرد به منظور هوشمندسازی توزیع پایش و نظارت بر تمامی مراحل حمل و نقل از کارخانه تا واحد نانوایی و تحویل آن به صورت برخط راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به فعالیت ۷۷۰ واحد نانوایی در استان خراسان جنوبی افزود: موقعیت مکانی هر واحد نانوایی بر روی نقشه مشخص و در سامانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: فعالیت در سامانه پایلا از ابتدای بهمن ماه شروع و اطلاعات پایه طی یک هفته بارگذاری و ثبت شده است.

اسداللهی بیان کرد : پیش‌بینی می‌شود که پس از یک دوره آزمایشی به صورت برخط و دائمی تا پایان بهمن ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

 توزیع نان مهربانی در حاجی آباد

او افزود: در این سامانه موقعیت طول و عرض جغرافیای و کدپستی واحد‌های نانوایی توسط کاربر ناظر ثبت شده است.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: زمان خروج آرد از کارخانه تا رسیدن به محل نانوایی به کمک ردیاب نصب شده بر خودروی حامل آرد و نحوه توزیع آن مورد رصد و نظارت قرار می‌گیرد.

 اسداللهی با بیان اینکه تمامی نانوایان استان اعم از یارانه‌ای نوع یک و ۲ شامل این طرح می‌شوند گفت: از مجموع نانوایی‌های استان ۱۲۵ واحد یارانه‌ای نوع ۲ و ۶۴۵ واحد یارانه‌ای نوع یک هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات بازرگانی سامانه هوشمند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان