Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران پس از گزارش نماینده شورایاری منطقه ٢٠ اظهار کرد: شورایاران فرصتی کم نظیر برای شهر تهران هستند و این در واقع باعث افتخار ما اســـت که در دوره پنجم همراه آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ما خوشایند اســـت که از تلاش آن‌ها استفاده کنیم، اما این نیازمند یک تعامل مشترک از طرف شهرداری و شورایاران اســـت که تعامل مناسبی شکل گیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: زمانی که مدیریت شهری قصد دارد اختیارات خود را بــا شورایاران به اشتراک بگذارد و بالاعکس، قابل تامل و پیگیری اســـت؛ همین اتفاق در شورای شهر کلانشهر‌ها رخ داده و به همین دلیل لازم اســـت که بردباری شوارایاران و شهرداران بالا باشد.

نژادبهرام تصریح کرد: یقین دارم که در این تعامل به جواب مثبتی خواهیم رسید، از سه جنبه منطقه ٢٠ قابل تامل اســـت. اما اتفاقی در آنجا رخ داد که کمتر مورد توجه قرار گرفت و آن رفع پریز شدن ٢٠ ساله محور قداییان اسلام بود، اتفاقی که بــا مساعدت سازمان نوسازی، شهرداری منطقه ٢٠ و همچنین کمک کمیسیون ماده ٥ صورت گرفت.

وی گفت: ٢٠ سال این منطقه به حاشیه رانده شده بود و بــا تغییر طرح تجارت جهانی و ارائه طرح‌های مثبت توانستیم مشکل را حل کنیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: مورد دیگر کابل‌های فشار قوی اســـت که چندین بار بنده این موضوع را پیگیری کردم، هیچ راه حلی ندارد مگر اینکه شهردار تهران بــا وزیر نیرو به توافق برسد، این موضوع فقط در اختیار وزیر نیرو اســـت زیرا بودجه سنگینی طلب می‌کند و شهردار تهران باید ان را به عنوان یک مطالبه از وزیر بخواهد و اگر نمی‌خواهد ما می‌خواهیم.

نژادبهرام گفت: مورد سوم این اســـت که بافت فرسوده به رغم اینکه ٥ درصد منطقه ٢٠ را دارد، اما به دلیل پیچیدگی‌ها متفاوت از دیگر بافت‌های فرسوده است.

بیشتر بخوانید

آمادگی فرمانداری ری برای کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر برق شورای شهر تهران وزیر نیرو منطقه ٢٠

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت که اظهارات اخیر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا درباره آتش‌بس تلاش برای فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر از جنایت‌هایش است.

«سامی ابوزهری» در اظاهراتی که خبرگزاری رویترز آن را بازتاب داد، افزود که جنبش حماس همچنان در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده درباره آتش‌بس است.

این مقام اردش حماس تأکید کرد که به اذعان هیئت مذاکره کننده اسرائیلی، نتانیاهو کسی است که مانع دستیابی به توافق می شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در چارچوب سفر منطقه‌ای و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در یادداشتی بن گویر و اسموتریچ (وزیران امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی) را به خاطر مخالفت با توافق مبادله اسرا و تهدید به خروج از دولت، به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

کد خبر 6094196

دیگر خبرها

  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • خروج علیه شهردار تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران