Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که طی امروز و فردا (۷ و ۸ بهمن) جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، گفت: این شرایط سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز پنج‌شنبه (۹ بهمن) با ورود سامانه بارشی، بارش برف و باران در غرب و شمال غرب آغاز می‌شود همچنین طی روز جمعه (۱۰ بهمن) با تقویت سامانه بارشی بارش برف و باران باران علاوه بر شمال غرب و غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق گیلان و مازندران را دربر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاییان افزود: طی روز شنبه (۱۱ بهمن) نیز بارش برف و باران در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق زاگرس جنوبی، سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به ‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور رخ می‌دهد. طی روز یکشنبه (۱۲ بهمن) نیز سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این‌که از امروز تا پنج‌شنبه (۷ تا ۹ بهمن) روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد، گفت: از این رو احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، طی روز پنج‌شنبه و جمعه (۹ و ۱۰ بهمن) در اردبیل و گیلان و طی روز شنبه (۱۱ بهمن) در بیشتر مناطق کشور وزش باد به‌نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق و مرکز خلیج فارس امروز و فردا (۷ و ۸ بهمن) مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ بهمن) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز پنج‌شنبه (۹ بهمن) نیز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی، به‌تدریج ابری و در اواخر وقت بارش باران با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 

کد خبر 581295 برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران سازمان هواشناسي برف و باران پنج شنبه پیش بینی طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید

ایسنا/سمنان ​​​​​​​رئیس پلیس فتای استان سمنان در خصوص نصب همراه بانک‌های جعلی به شهروندان هشدار داد و گفت: کاربران، نرم افزارهای همراه بانک را فقط از منابع معتبر دریافت کنند.

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است. 

وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی  بدافزار و قرار دادن نرم‌افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده  و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند. 

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی،  cvv۲ و تاریخ انقضای کارت  را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند. 

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن های بانکی حتما از سکوهای عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن های آلوده که اکثرا لینک آنها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک ها به وسیله پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برای شما ارسال می شود، اکیدا خودداری کنید. 

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • سامانه بارشی جدید در راه کشور
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات