Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در حاشیه نشست با معاون وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ برای توسعه و بازسازی شرکت‌های تعاونی استان صرف خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان هم برای توسعه و بازسازی واحدهای کارگری استان از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حال مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل هم از پرداخت حقوق معوض کارگران کارخانه ذوب‌آهن اردبیل خبر داد.

ماریا موسوی با اشاره به تلاش برای مرتفع شدن مشکلات کارگری در استان اردبیل گفت: کارگران شرکت ذوب‌آهن اردبیل، ۱۶ ماه حقوق معوق داشتند که با پیگیری‌های انجام یافته، این مطالبات پرداخت شد.

وی بیان کرد: در جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان، آخرین وضعیت کارگران شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و کارگران طرف قرارداد با دستگاه‌ها و شرکت های دولتی و همچنین شهرداری‌های استان، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دبیر کمیسیون کارگری شورای تامین استان افزود: با توجه به نزدیکی به پایان سال، این رصد و پیگیری را به صورت مستمر ادامه می‌دهیم.
 

برچسب‌ها واحد تولیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استانداری اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استانداری اردبیل واحد تولیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استانداری اردبیل اعتبار اکبر بهنام جو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان