Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حاج قاسم خطاب به مردم کرمان گفت: دوست دارم تا آخر با ولایت بمانید و اسلام را که تداعی‌یافته در انقلاب اسلامی است، تنها نگذارید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، وصیت‌نامه انسان بزرگی همچون سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی را می‌توان خلاصه و عصاره تمامی باورها، اعتقادات و اندیشه‌های او برای نسل بعد دانست، وصیت‌نامه‌ای که به روشنی شاخصه‌های مکتب حاج قاسم را متجلی کرده و نقشه راه را به ما نشان داد تا بتوانیم انقلاب اسلامی مان را از سیلاب حوادث و گردنه فتنه‌ها به سلامت عبور دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم عزیز ما در وصیت‌نامه خود برای ما یک چراغ راه و ریسمان نجات معرفی کرده است تا با تمسک به آن در گرداب دشمنی‌ها و فتنه‌ها مسیر را گم نکنیم و به بیراهه نرویم و در کلمه می‌توان رمز نجات در مکتب حاج قاسم را تبعیت بی چون و چرا از "ولایت فقیه" دانست؛ همان ولایت‌پذیری که سیدالشهدای جبهه مقاومت یک عمر به آن پایبند بود.

وصیت‌نامه حاج قاسم را که بخوانی می‌بینی که شهید سپهبد قاسم سلیمانی در وصیتنامه خود مردم استان کرمان را خطاب قرار داده و آنها را به ایستادگی در خط ولایت و دفاع از اسلام و ... سفارش کرده است؛ شهید سلیمانی به مردم کرمان چنین گفته است؛ خطاب به مردم عزیز کرمان ...

نکته‌ای هم خطاب به مردم عزیز کرمان دارم؛ مردمی که دوست‌داشتنی‌اند و در طول 8 سال دفاع مقدس بالاترین فداکاری‌ها را انجام دادند و سرداران و مجاهدین بسیار والامقامی را تقدیم اسلام نمودند. من همیشه شرمنده آنها هستم. هشت سال به‌خاطر اسلام به من اعتماد کردند؛ فرزندان خود را در قتلگاه‌ها و جنگ‌های شدیدی چون کربلای5، والفجر8، طریق‌القدس، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و... روانه کردند و لشکری بزرگ و ارزشمند را به نام و به عشق امام مظلوم حسین بن علی به نام ثارالله، بنیانگذاری کردند. این لشکر همچون شمشیری برنده، بارها قلب ملت‌مان و مسلمان‌ها را شاد نمود و غم را از چهره آنها زدود.

عزیزان! من بنا به تقدیر الهی امروز از میان شما رفته‌ام. من شما را از پدر و مادرم و فرزندان و خواهران و برادران خود بیشتر دوست دارم، چون با شما بیشتر از آنها بودم؛ ضمن اینکه من پاره‌تن آنها بودم و آنها پاره وجود من، اما آنها هم قبول کردند من وجودم را نذر وجود شما و ملت ایران کنم.

دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. این ولایت، ولایت علی بن ابی‌طالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است، دور آن بگردید. با همه شما هستم. می‌دانید در زندگی به انسانیت و عاطفه‌ها و فطرت‌ها بیشتر از رنگ‌های سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود می‌دانید، برادر خود و فرزند خود می‌دانید.

وصیت می‌کنم اسلام را در این برهه که تداعی‌یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و توجه خاص است. در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه مطرح می‌شود، اینها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.

وقتی عشق به سردار دل‌ها حد و مرز نمی‌شناسد / عزاداری زائران نیجریه‌ای بر سر مزار حاج قاسم + فیلمحضور زائرانی از قاره آفریقا برای زیارت مزار حاج قاسم به روایت تصویرامام جمعه کرمان: حاج قاسم تاب دیدن آه و اشک مردم مظلوم را نداشت

حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در گفت ‌وگو با تسنیم با اشاره به اهمیت پیروی از ولایت فقیه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در وصیتنامه خود دست روی نقطه‌ای گذاشتند که ستون خیمه انقلاب و جمهوری اسلامی است؛ "ولایت فقیه".

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مکتبی رشد کرد که مکتب امام عظیم الشان انقلاب است افزود: همان امامی که فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب شما و مملکت آسیبی نرسد."

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس که همه قدرت‌های شرق و غرب جمع شده بودند تا انقلاب اسلامی ایران را شکست بدهند به عنوان فرمانده میدانی که عظمت ولایت فقیه را درک کرده بود به میدان رفت گفت: حاج قاسم با تمام وجود خود دیده بود که چطور می‌شود پشت سر ولایت فقیه ایستاد، با دست خالی جنگید و پیروز شد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی هر چه جلوتر آمد این ابهت و عظمت را در سخت‌ترین میدان و در جبهه مقاومت بهتر از هرکسی درک کرد و نقش ولایت فقیه را در پیروزی محور مقاومت به چشم خود دید و لمس کرد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه بود، در ولایت فقیه ذوب بود و بارها همه را به پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش می‌کرد ادامه داد: مردم کرمان، مردم انقلابی و شهید پروری هستند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم به واسطه علاقه ویژه‌ای که به مردم کرمان داشت از آنها خواست که پشتیبان ولایت فقیه باشند گفت: حاج قاسم می‌دانست که این خاک و آب فرزندان رشیدی دارد که می‌توانند در روزهای سخت حماسه‌های بزرگی خلق کنند به خاطر همین عنایت خاصی به مردم کرمان داشت.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان انقلاب اسلامی مردم کرمان شهید سلیمانی ولایت فقیه دوست دارم وصیت نامه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید، گفت: تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است