Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد ۳۰۰ هزار تن روغن خوراکی برای مصارف خانوار و صنف و صنعت اختصاص یابد همچنین با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر شد با هماهنگی وزارت راه این محوله های به سرعت ترخیص شوند.

 کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد 300 هزار تن روغن خوراکی برای مصارف خانوار و صنف و صنعت اختصاص یابد همچنین با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر شد با هماهنگی وزارت راه این محوله های به سرعت ترخیص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش در این مصوبه کارگروه تنظیم بازار آمده است: «گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی به عمل آمده در خصوص واردات و ترخیص روغن خام و تخصیص آن به کارخانجات تولیدی مطرح و مقرر گردید مطابق با تصمیمات بند 12 یکصد و بیست و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ابلاغیه نامه شماره 60/252425 مورخ 99/10/20 مبنی بر تخصیص 300 هزار تن روغن نسبت به تامین نیاز استان ها در قالب خانوار صنعت و صنف اقدام گردد.

تبصره: با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر گردید با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام لازم در تسریع در ترخیص و هم روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران و بخش خصوصی به عمل آید.»

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارگروه تنظیم بازار هزار تن روغن روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده، اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲ درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین‌های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران