Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزایر فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در شهرک کیهانشهر، گروهی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد مرد جوانی به منظور ملاقات با فرزندش، به درب منزل همسر سابق خود مراجعه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شخص پس از حضور در حیات منزل و مشاهده برادر همسر سابق خود که اختلافات قدیمی با یکدیگر داشته اند با او درگیر و به وسیله کلت کمری یک تیر به وی شلیک کرده و متواری می شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به جان باختن مجروح 42 ساله در بیمارستان، افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و به فاصله کوتاهی از وقوع حادثه موفق می شوند وی را به دام بیندازند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل در خصوص ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت برادر همسر سابق خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

آمویی در پایان گفت: متاسفانه حمل و نگهداری سلاح باعث ایجاد بسیاری از حوادث تلخ اینچنینی شده است در حالی که بسیاری از مشکلات با گفت و گو یا مراجعه با مراکز مشاوره قابل حل است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری قاتل کرمانشاه قتل همسر سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان