Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@07:28:58 GMT

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۳۶۱

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش

فاز اول طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت غربالگری اصناف و فروشندگان بازار تجریش توسط تیمهای مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اجرا شد.

طرح غربالگری اصناف بازار تجریش با حضور دکتر عموزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و مسئولان واحدهای بیماری‌های واگیردار، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و غذا و دارو به همراهی نمایندگان اصناف شمیران و بسیج ناحیه جماران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر عموزاده ضمن بیان سخنانی پیکار همه جانبه با بیماری کووید ۱۹ را از اهداف اصلی و شاخص‌های دایمی این شبکه بهداشت ذکر کرد و یادآور شد: در شرایط فعلی کشور پرسنل بهداشتی باید وظایف خود را  در راستای از بین بردن بحران کرونا به ویژه در نقاط پر تجمع شهرها به نحوه احسن انجام دهند.

در این برنامه کارشناسان شبکه در قالب دو تیم مراقبتی و نظارتی در بازار سنتی تاریخی تجریش استقرار یافته و ضمن آموزش افراد و صاحبان اصناف و کسبه به غربالگری وانجام  تب سنجی و تست سریع کرونا پرداختند.

براساس گزارش مذکور نمونه‌گیری و تست سریع کرونا از تعداد زیادی از متصدیان اصناف بازار تجریش در این طرح توسط تیمهای مستقر همراه با آموزش پروتکل‌های بهداشتی انجام شد. همچنین تذکرات لازم درخصوص فروش و نگهداری مواد غذایی و بهداشتی مجاز به اصناف  مرتبط  ارایه و ماسک نیز توزیع شد./ایسنا
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازار تجریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه