Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@07:14:24 GMT

حرص و جوش 90 دقیقه ای نکو برای کسب برد (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۷۲۸

حرص و جوش 90 دقیقه ای نکو برای کسب برد (عکس)

سرمربی فولاد تا آخرین لحظه بازی تیمش مقابل ماشین سازی، با استرس و هیجان در کنار زمین حضور داشت.

به گزارش ورزش سه؛ کسب تنها دو امتیاز از 9 امتیاز ممکن در سه بازی باعث شده بود تا فولاد در شرایط بسیار بدی راهی تبریز شود. این تیم برای خروج از بحران نیاز به کسب سه امتیاز داشت، همان گونه که جوان نکونام هم در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: "می دانستیم که راهی جز بردن نداریم و این سه امتیاز به دردمان می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

پیروزی مقابل ماشین سازی هدفی بود که فولاد با رسیدن به آن می توانست ضمن خروج از شرایط بدی که داشت، یک صعود قابل توجه را هم در جدول رده بندی تجربه کند. برای رسیدن به این هدف، فولاد خیلی زود دست به کار شد و در دقیقه 6 دروازه حریف را باز کرد. در نهایت هم با همین تک گل که توسط پاتوسی زده شد، شاگردان نکونام میزبان را شکست داده و تا رده پنجم در جدول رده بندی بالا آمدند.

 

حساسیت بالای بازی و شرایطی که در بالا به آن اشاره کردیم باعث شده بود تا فشار زیادی روی سرمربی فولاد باشد. این فشار بالا را می توانستیم از همان دقایق اول در چهره و رفتارهای نکونام مشاهده کنیم به گونه ای که او از دقیقه یک تا پایان کار، در کنار زمین حضور داشت و با هیجان و استرس، شاگردانش را برای کسب سه امتیاز هدایت کرد.

 

 

 

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد