Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر سرلشکر سید حسن آقایی فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر سردار مهدی ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر فیروزآبادی به شرح ذیل است:

برادر گرانقدر سردار سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی

مشاور محترم عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

دریافت خبر درگذشت برادر گرانقدرتان، جانباز سرافراز و سربلند مرحوم «سید عباس آقایی فیروزآبادی موجب تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مصیبت را به جنابعالی و خاندان مکرم فیروزآبادی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) و برای آن برادر عزیز و سایر مصیبت‌دیدگان معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثواب عظیم مسئلت می‌نمایم.»

همچنین در متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سردار ربانی آمده است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت برادر گرامیتان را خدمت شما برادر محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک خدمات و تلاش‌های آن برادر مؤمن با اخلاص، خادم الحسین (ع)، جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس، مرحوم «عباس ربانی» برای همیشه ماندگار و منشأ خیر و ثواب باقی‌الصالحات برای آن بزرگوار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد خدمت جنابعالی و خانواده محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده گرامیتان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5131104 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محمد باقری مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف سعید خطیب زاده وزارت خارجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ هیئت دولت لایحه بودجه مجلس علی اکبر صالحی کمیسیون تلفیق ویروس کرونا ستاد کل نیروهای مسلح رئیس ستاد برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد