Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:24:55 GMT

تظاهرات گسترده عليه آمريکا در يمن

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۴۰۴۵

تظاهرات گسترده عليه آمريکا در يمن

خبرگزاری آریا- مردم یمن با برگزاری تظاهرات گسترده در مناطق مختلف‏، جنایات آمریکا را محکوم و اعلام کردند آمریکا و رژیم صهیونیستی پایه و اساس تروریسم در منطقه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، مردم یمن با برگزاری تظاهرات گسترده اعلام کردند آمریکا اصل و اساس تروریسم در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تظاهرات در استان ذمار ضد جنایات آمریکا
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شمار زیادی از اهالی استان ذمار در یمن صبح امروز در تظاهرات گسترده‌ای شرکت و تاکید کردند ائتلاف متجاوز در واقع ائتلاف کشور‌ها و گروه‌های تکفیری و تروریستی است. شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند محاصره و تجاوزات آمریکا ضد ملت یمن جنایات تروریستی است.
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی در جمع تظاهرکنندگان تاکید کرد: ملت یمن در برابر هیچ تهدیدی تسلیم نخواهد شد و هر تهدیدی را به فرصتی برای خود تبدیل خواهد کرد.
در بیانیه‌ای که در جمع تظاهرکنندگان قرائت شد؛ آمده است دوران قیمومیت بیگانگان و سلطه آن‌ها بر ملت یمن پایان یافته است و هیچ کس نمی‌تواند چرخ زمان را به عقب برگرداند. ملت یمن به حق خود برای آزاد کردن کشور و سرزمین خود از لوث وجود متجاوزان و مزدوران پایبند است. تظاهرکنندگان تاکید کردند توطئه‌های متجاوزان و دشمنان علیه ملت یمن راه به جایی نخواهد برد، زیرا ملت یمن ارتباط آمریکا با تروریسم را فاش کرد و از ارتباط این کشور با گروه‌های تروریستی پرده برداشت.

تظاهرات ضد آمریکایی در الحدیده
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شمار زیادی از اهالی استان الحدیده یمن در تظاهراتی گسترده و باشکوه علیه جنایات آمریکا ضد ملت یمن شرکت کردند. خبرنگار شبکه در الحدیده در ارتباط زنده با استودیوی خبر شبکه با اشاره به انبوه شرکت کنندگان در این تظاهرات باشکوه که پلاکارد‌هایی حاوی شعار‌های ضد آمریکایی و صهیونیستی در دست داشتند گفت: شرکت کنندگان با سردادن شعار‌هایی جنایات آمریکایی-صهیونیستی-سعودی-اماراتی علیه ملت یمن را محکوم می‌کنند. آمریکای جنایتکار باعث شده است ملت یمن با شدیدترین فجایع انسانی دوران معاصر روبرو شود. آمریکا و دیگر متجاوزان طی شش سال گذشته انواع جنایات ضد بشری را علیه مردم یمن اعم از مرد و زن و کودک و سالخورده مرتکب شده اند.
محمد معوضه خبرنگار المسیره در ادامه افزود: شرکت کنندگان همچنین موضع آمریکا علیه جنبش انصارالله یمن و قرار دادن آن در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند.

تظاهرات در استان الضالع علیه جنایات آمریکا
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شمار زیادی از اهالی شهر دمت در استان الضالع یمن در تظاهرات گسترده علیه جنایات آمریکا علیه یمن شرکت کردند. شرکت کنندگان آمریکا را عامل اصلی تجاوز به یمن و محاصره این کشور دانستند و تاکید کردند این تجاوزات که شش سال است ادامه دارد آثار خود را در همه عرصه‌ها به جای گذاشته است و ماهیت برنامه‌های استعماری علیه ملت یمن و درستی مواضع ثابت مردم یمن را نشان می‌دهد.

تظاهرات مردم تعز علیه جنایات آمریکا
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شرکت کنندگان در تظاهرات تاکید کردند مردم یمن از دست عوامل تکفیری آمریکا که امنیت و ثبات این کشور را در جهت اجرای برنامه‌های استکباری آمریکا هدف قرار دادند، رنج‌های زیادی متحمل شدند. تظاهرکنندگان تاکید کردند آمریکا به بهانه مبارزه با این گروه‌ها تلاش کرد حضور خود را در یمن تثبیت کند. تظاهرکنندگان افزودند تجاوزات به یمن نشان داد گروه‌های داعش و القاعده به همراه متجاوزان و تحت پوشش جنگنده‌های آمریکایی با مردم یمن جنگیدند و در تجاوزات به این کشور شرکت کردند.

تظاهرات علیه جنایات آمریکا در شهر إب
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شمار زیادی از اهالی شهر إب با برگزاری تظاهرات گسترده ای، تاکید کردند تلاش‌های آمریکا برای اعمال فشار بر مردم یمن هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و عزم آن‌ها را برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران سست نخواهد کرد. عبدالواحد صلاح فرماندار إب در جمع تظاهرکنندگان گفت: به قاتلان کودکان و تروریست‌ها می‌گوییم از وطن خودمان دفاع می‌کنیم. شرکت کنندگان در این تظاهرات آمریکا را عامل اصلی تروریسم دانستند که در بسیاری از کشور‌ها از یمن گرفته تا سوریه و لبنان و عراق مرتکب جنایات زیادی علیه مردم این کشور‌ها شده است.

تظاهرات ضد آمریکایی در استان ریمه
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شمار زیادی از اهالی استان ریمه در یمن با برگزاری تظاهرات گسترده ای، جنایات آمریکا علیه ملت یمن و قرار دادن جنبش انصارالله در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند. تظاهرکنندگان شعار‌های آمریکا مادر تروریسم است سردادند و این کشور را حامی اصلی تروریسم در جهان و تامین کننده مالی آن دانستند. تظاهرکنندگان تاکید کردند آمریکای ملعون باید بداند ما تسلیم نخواهیم شد. قرار دادن جنبش انصارالله در فهرست سازمان‌های تروریستی به منزله اعتراف به شکست است. آن‌ها با این کار نشان دادند از ملت یمن هراس دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تظاهرات گسترده برگزاری تظاهرات گسترده تظاهرکنندگان تاکید علیه جنایات آمریکا شرکت کنندگان جنبش انصارالله کردند آمریکا علیه ملت یمن تاکید کردند مردم یمن گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در منطقه سیستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین و جنایات اسرائیل برای همه دنیا روشن است و آنها هیچ مخفی گاهی ندارند و خیلی از مردم دنیا از جنایات اسرائیل بیزار هستند.

وی گفت: جنایات علیه فلسطین هر وجدان مسلمان و غیر مسلمان در جهان را به درد آورد.

مولوی حسن زهی بیان داشت: به همین سبب حرکت وسیعی توسط دانشجویان غربی و آمریکایی علیه رژیم صهیونسیتی آغاز شده است و در حال تظاهرات هستند.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: بنا به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) وقتی حضرت مهدی ظهور می‌کند، وجدان‌های بیدار و پاک که حتی مسلمان هم نیستند، به سمت حق و آن حضرت گرایش پیدا می‌کنند؛ خروج دانشجویان و مردمان غیر مسلمان تشبیه همین موضوع است.

مولوی حسن زهی بیان داشت: حقانیت جمهوری اسلامی امروز بیش از پیش برای همه روشن شده است و امروز دیگر کسی جمهوری اسلامی را به خاطر حمایت از فلسطین نه تنها سرزنش نمی‌کند ، بلکه حمایت هم می‌کند. اینها به دلیل وجود وجدان های بیدار در دنیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است