Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخی میکال از پیگیری مجمع نمایندگان برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار گیلان در قالب یک برنامه شش ماهه خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان گیلان استفاده می‌کنیم.

« رسول فرخی میکال» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با تاکید بر لزوم اجرای پروژه‌های اولویت‌دار گیلان نظیر پروژه‌های پسماند و راه‌آهن در قالب یک برنامه شش ماهه اظهار داشت: مجمع نمایندگان گیلان تلاش می‌کند تا با رایزنی‌های گسترده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان گیلان استفاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس مجمع نمایندگان گیلان به دیدار اخیر نمایندگان استان با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و ابراز داشت: در این دیدار استاندار گیلان نیز مجمع نمایندگان استان را همراهی می‌کرد و بحث‌های بسیار خوبی درباره اجرای پروژه‌های اصلی و اولویت‌دار گیلان که می‌توانند تحولی در استان ایجاد کنند، مطرح شد.     عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس پروژه راه آهن استان گیلان و اتصال آن به بندرانزلی و آستارا و هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین-رشت را از جمله پروژه‌‌های اولویت‌دار استان گیلان خواند و عنوان کرد: پسماند استان گیلان و پروژه‌های مربوط به این حوزه هم از جمله بخش‌هایی بود که رایزنی‌هایی درباره آن با معاون رییس‌‌جمهور انجام شد.     فرخی میکال حمایت از کشاورزان و ارتقاء معیشت و اقتصاد این قشر در بخش‌های مختلف با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را هم از دیگر موضوعاتی که در دیدار با معاون جمهور مورد توجه مجمع نمایندگان قرار داشت، ذکر کرد و گفت: امیدواریم تا پیش از پایان دولت و با اعتباراتی که رییس سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفتند تحولات خوبی در گیلان ایجاد شود.     نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس فعال‌تر کردن مجمع نمایندگان استان گیلان در راستای پیگیری هر چه بیشتر مسائل استان را هدفی که وی با جدیت به دنبال آن است اعلام کرد و بیان داشت: بحث پسماند و معضل زباله نه تنها در رشت بلکه معضل همه گیلان است و برای چاره‌اندیشی درباره آن به مساعدت تمام نهادها نیاز داریم.     وی با تاکید بر اینکه نماینده یک شهرستان فقط نمایندگی همان حوزه انتخابیه را بر عهده ندارد و در واقع نماینده همه مردم ایران است تصریح کرد: نماینده در تمام موضوعات کشور و اموری که به مردم مرتبط است باید به نحو شایسته‌ای اثرگذار باشد بنابراین مجمع نمایدگان گیلان فرصت مناسبی است تا بتوانیم مسائل کلان استان را پیگیری کنیم.     رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدهای استان گیلان مورد بررسی قرار گرفته است عنوان کرد: بر اساس همین اولویت‌هایی که تعیین شده ما یک برنامه شش ماهه داریم و تمام تلاش بنده و همکاران در مجمع نمایندگان گیلان این است که راهبردهای طراحی شده خروجی خوبی برای گیلان داشته باشد.     عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه برای به دست آوردن نتایج مورد انتظار، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ابتدا باید اهداف شناسایی و سپس بر اساس آن برنامه‌ریزی شود گفت: همیشه کسانی در عرصه مدیریت موفق هستند که کارایی را در مرحله نخست به عنوان یک مسیر اصلی و اثربخشی را مقدم بر همه امور قرار دهند.     فرخی میکال پیگیری اجرایی شدن پروژه‌های کلان استان گیلان را از جمله اهداف مهم مجمع نمایندگان استان دانست و یادآور شد: معتقدم اگر ما استانی پیشرفته داشته باشیم به طور مثال در حوزه ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی و کار کنیم یقینا اثر آن به تمام نقاط برمی‌گردد و شهرستان‌های ما هم پیشرفته می‌شوند.     نماینده معین آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس بحث بنیاد مسکن را از دیگر اولویت‌های مجمع نمایندگان ذکر کرد و اشاره به این نکته که بنیاد مسکن گیلان باید متفاوت با سایر استان‌ها باشد خاطرنشان کرد: نمایندگان گیلان با وزارتخانه مربوطه در این زمینه رایزنی و گله‌های بسیار زیادی کردند تا به وضعیت منابع طبیعی در استان‌های شمالی به ویژه در گیلان رسیدگی شود.   پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتصال راه آهن به آستارا مجمع نمایندگان گیلان مجمع نمایندگان گیلان اولویت دار گیلان نمایندگان استان اجرای پروژه اولویت دار استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر