Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@19:40:39 GMT

لپ تاپ استوک

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۴۳۰۲

لپ تاپ استوک

این روز ها شاید کلمه لپ تاپ استوک زیاد به گوشتان خورده باشد اما با تعریف و معنی دقیق آن آشنا نباشد. در واقع لپ تاپ های استوک شامل دسته بندی های مختلفی می شوند که بر اساس میزان استفاده ای که از آنها شده است دسته بندی می شوند.

لپ تاپ استوک  به لپ تاپ های کارکرده کشور های اروپایی گفته می شود این لپ تاپ ها همانند لپ تاپ های دست دوم  هستند اما تفاوت مهمی که دارند این است که به سفارش اروپا ساخته شه اند که این موضوع باعث می شود این لپ تاپ ها برای خریداران جذاب شوند زیرا کیفیت ساخت این لپ تاپ ها بسیار بهتر می باشد و دوام و مقاومت بیشتری دارند و به همین دلیل عمر کارکرد بیشتری نیز دارند و میتوان مدت زمان بیشتری از آنها استفاده نمود بدون این که کارایی شان کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لپ تاپ ها ممکن است اصلا استفاده نشده باشند و یا در حد چند بار خاموش روشن استفاده شده باشند. اما بیشتر این لپ تاپ ها حداقل یک ماه استفاده شده اند پس اصطلاحا به این لپ تاپ ها دست دوم نیز می توان گفت.

بررسی صرفه اقتصادی خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک از نظر قیمت میتواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد اما به شرطی که از فروشگاه معتبر خرید شود.قبل از اقدام به خرید لپ تاپ استوک مهم ترین موردی که باید رعایت کنید پیدا کردن فروشگاه معتبر و باسابقه می باشد و همچنین با توجه به زیاد شدن فروشگاه های لپ تاپ استوک سعی کنید از وارد کننده اصلی خرید نمایید زیرا با قیمت بسیار مناسب تر و بدون واسطه می توانید خرید خود را انجام دهید . فروشگاه افرا استوک (afrastok.ir) وارد کننده لپ تاپ استوک در ایران می باشد .

میزان کارکرد

باتوجه به استوک بودن این لپ تاپ ها تشخیص میزان کارکرد آنها تنها بر اساس قیافه ی ظاهری ممکن است قبل از خرید حتما عکس واقعی لپ تاپ استوک که قصد خرید آن را دارید از فروشنده بگیرید چون بر حسب میزان کارکرد لپ تاپ استوک در یک مدل و با مشخصات یکسان قیمت ها متفاوت است پس فریب قیمت های پایین را نخورید و حتما عکس یا فیلم واقعی محصول رو مشاهده کنید یا در صورت امکان بصورت حضوری خرید کنید.

دسته بندی ها ی لپ تاپ استوک در دسته های گرید A و A+ و A++  مورد توجه ویژه هستند زیرا این سه دسته بندی لپ تاپ های کم کار کردی هستند که ارزش خرید دارند . محبوبیت این سه دسته مخصوصا گرید A++ از همه بیشتراست و ارزش خرید بیشتری نسبت به بقیه دارند.

تست و بررسی مشخصات

قبل از خرید لپ تاپ استوک باید انتظارات خود را از سیستمی که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید.برای این کار بهتر است اطلاعات مختصری از ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ ها داشته باشید. لپ تاپ ها دارای چهار مشخصه پردازنده ، گرافیک ، رم و هارد هستند که باید حتما قبل از خرید مورد توجه قرار گیرند، با توجه کردن به هر کدام و اطلاعاتی که باید مد نظر داشته باشد بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از مشخصه ها را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید.

نکته بسیار مهم در خصوص لپ تاپ ها این است که رم و هارد قابل ارتقا می باشد اما پردازنده و گرافیک قابل تغییر نیستند و در بعضی موارد به ندرت قابلیت تعویض دارند که با مشکلات فراوانی مواجه می شوند پس در انتخاب مشخصات باید به پردازنده و گرافیک دقت ویژه ای بشود.

انتخاب  پردازنده

پردازنده قلب پردازش یک سیستم می باشد و همه اطلاعات باید توسط پردازنده پردازش و تحلیل شوند و سپس به سایر قسمت ها ارسال گردد. حتی یک کار ساده که در سیستم انجام میگیرد توسط پردازنده پردازش می شود.

پردازنده های رایج در حال حاضر موجود در بازار از دو شرکت اینتل وamd هستند پردازنده ، پردازنده های اینتل در نسل های مختلف تولید شده اند که از نسل یک شروع می شوند و در حال حاضر تا نسل یازده در حال رونمایی و تولید هستند.

انتخاب گرافیک

کارت گرافیک ها در دو نوع مجزا و آنبرد عرضه شده اند لپ تاپ های بدون گرافیک به لپ تاپ هایی گفته می شود که گرافیک اینتل دارند این لپ تاپ ها صرفا برای کار های معمولی مناسب هستند و در صورت استفاده از برنامه های گرافیکی سنگین و گیم ها باید سیستم حتما دارای کارت گرافیک مجزا باشد تا پاسخگوی انجام کار های گرافیکی رندرینگ و گیمینگ باشد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Dct

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید لپ تاپ استوک لپ تاپ ها لپ تاپ دسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!

شب پنج‌شنبه در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، سردار آزمون و آ اس رم به مصاف بایر لورکوزن رفتند، باشگاهی که مهاجم ایرانی آن قرضی برای رم بازی می‌کند.

رم بند خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی سردار را دارد ولی بایر طبق ادعای کیکر بعید است به این مبلغ دست پیدا کند.

روز یکشنبه در تساوی ۲-۲ در ناپل، سردار آزمون برای اولین بار از هفته بیست و ششم سری آ در فوریه به ترکیب اصلی رمی‌ها بازگشت. این بازیکن ایرانی پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران در پیروزی ۵-۰ مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی در ۲۱ مارس، برای دو دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل باشگاه اصلی خود از لورکوزن، به موقع به شرایط آرمانی برگشت.
آزمون تا پایان فصل و با بهترین فرم در دسترس است تا بتواند خود را به رم برای خرید قطعی‌اش متقاعد کند. رمی‌ها نیز اساسا دوست دارند ستاره ایرانی را حفظ کنند، اما نه به شرایط فعلی.

در واقع دانیله ده روسی، مربی رم، به سردار علاقه دارد و او را بازیکنی ارزشمند می‌داند. اخیرا آاس اسپانیا ادعا کرده بود که سردار گزینه خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی دارد که تا پایان ژوئن قابل فعال شدن است، اما بعید به نظر می‌رسد که رم این کار را انجام دهند.

به عنوان پیش نیاز انتقال آزمون، رم باید ابتدا به لیگ قهرمانان اروپا برسد. اما تیم پایتخت هنوز از کسب رتبه پنجم لیگ مطمئن نیست. اما حتی اگر آنها به لیگ قهرمانان برسند نیز رم این بند را مستقیماً فعال نمی‌کند. به هر حال، آزمون که بعد از دوران سختش در لورکوزن راهی رم شد، اما به شکل قرضی، در این فصل با سه گل در ۲۰ بازی سری آ آنقدر خوب بازی نکرده است که رم را برای پرداخت ۱۲.۵ میلیون یورو متقاعد کند.
مدیران رم سعی خواهند کرد در بدترین شرایط و در صورت درخواست مربی برای حفظ سردار، مبلغ انتقال او را کاهش دهند. با علم به اینکه بایرلورکوزن دیگر برای حفظ این بازیکن ۲۹ ساله که قراردادش تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، برنامه‌ای ندارد، ممکن است با کاهش رقم انتقال موافقت کنند.

انتظار می‌رود اولین بحث‌ها بعد از اتمام دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی انجام شود. از آنجایی که سایر طرف‌های علاقه‌مند مانند سویا، المپیک لیون یا باشگاه‌های کوچک‌تر سری آ، که قبلاً در زمستان حاضر به جذب سردار بودند، توان پرداخت بند خرید او را ندارند، رم احساس فشار نمی‌کند و خود را در موقعیتی خوب برای مذاکره می‌داند.

این شرایط البته ممکن است عوض شود، یه این ترتیب که سردار در دو بازی نیمه نهایی خودش را نشان دهد. او دیشب در شکست ۲-۰ رم نتوانست گلزنی کند ولی هنوز یک بازی برگشت باقی مانده است. آنچه مسلم است اینکه، در حال حاضر نه رم و نه لورکوزن سردار را نمی‌خواهند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # سردار آزمون ، آ اس رم ، بایرن لورکوزن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • (ویدئو) طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • ویدیو/ طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود