Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از صدور ۱۹۰ هزار کارت مرزنشینی در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد دهقان  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تسهیل تجارت مرزی در استان، ۱۹۰ هزار کارت مرزنشینی در شهرستان‌های مختلف صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان  افزود: این کارت‌ها در محدوده‌های ۲۰ و ۳۰ کیلومتری مرز صادر شده که افراد علاقه مند می‌توانند، کارت پیله وری را بر روی کارت مرزنشینی فعال کنند.

او اضافه کرد: از این تعداد، ۱۷۷ هزار و ۵۰۱ فقره مربوط به مرزنشینان ۳۰ کیلومتری و ۱۲ هزار و ۹۷۴ فقره نیز مربوط به مرزنشینان در محدوده ۲۰ کیلومتری است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: کسانی که کارت پیله وری را بر روی کارت مرزنشینی فعال می‌کنند، می‌توانند تمام کالا‌های مجاز را از طریق گمرکات وارد کنند.

دهقان اظهار کرد: همچنین پیله‌وران می‌توانند با عضویت در تعاونی‌های مرزنشینی فعال از مجوز واردات برای مناطق عادی ۵۰ دلار و برای مناطق محروم ۱۰۰ دلار استفاده کنند.

او گفت: در سال جاری نیز برای تسهیل تجارت مرزی مرزنشینان، ۲ هزار ۲۰۴ فقره کارت پیله وری در آذربایجان غربی صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: هدف از صدور این کارت ها، تامین حداقل معیشت مرزنشینان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرزنشین کارت مرزنشینی مرزنشینان آذربایجان غربی صمت آذربایجان غربی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی کارت مرزنشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد