Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با اعلام این خبر گفت: بیش از چهار دهه از پیش‌بینی تعریض خیابان کرمان به ۳۵ متر می‌گذرد و حدود یک سوم از پلاک‌های درگیر در این پروژه، تملک و تخریب شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران یادآور شد: تخریب‌های موردی و پراکنده در حاشیه این گذر، طولانی شدن و توقف تملک و بلاتکلیفی اقدامات در این محدوده منجر به ایجاد فضاهای مخروبه و متروکه، منظر شهری نامناسب، کاهش ایمنی و امنیت فضایی و بیش از همه نارضایتی ساکنین و شهروندان منطقه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری با اعلام این که در صورت اجرایی شدن طرح تعریض خیابان کرمان، بخش‌هایی از بناهای ارزشمند تاریخی همچون خانه وثوق‌الدوله و مجموعه آرامستان‌های ارامنه مورد تخریب واقع می‌شدند، عنوان کرد: طی یک سال اخیر با آسیب‌شناسی که از سوی دفاتر توسعه محله این منطقه انجام شد و با همکاری دو سویه سازمان نوسازی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۴، تهیه طرح بازنگری برای تعریض این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: با انجام مطالعات ترافیکی، اجتماعی، کالبدی و اقتصادی و با رعایت کلیه ملاحظات تحقق‌پذیری و لزوم حفاظت از مجموعه‌های واجد ارزش تاریخی در این محور، طرح توجیهی برای بازنگری تعریض خیابان کرمان تهیه و پس از اخذ کلیه مجوزها و تائیدیه‌های لازم به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تأکید کرد: تحقق‌پذیری بالای طرح، حفظ انسجام محلات پیرامونی، احترام به ارزش‌های تاریخی موجود در محله و تأمین بخشی از خدمات مورد نیاز ساکنان این محدوه، از مهمترین ویژگی‌های طرح جدید خیابان کرمان است.

علی اکبری گفت: اجرایی شدن این طرح موجب کاهش بار مالی شهرداری برای تملک، حفاظت از آثار و عرصه‌های ارزشمند تاریخی، تعیین تکلیف املاک ساکنان و تأمین سرانه خدمات محلی در قالب بهره‌برداری از اراضی تملک شده توسط شهرداری خواهد شد.

بازنگری طرح تعریض خیابان کرمان با بررسی در جلسات کارگروه فنی، در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۹ به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید.

برنامه مدیریت شهری برای آرامستان‌های مسیحیان در دولاب | خیابان همجوار آرامستان پیاده‌راه می‌شود کد خبر 581321 برچسب‌ها سازمان نوسازی شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان نوسازی شهر تهران سازمان نوسازی شهر تهران تعریض خیابان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب