Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حامد قزلو مدیر طرح و برنامه رادیو انقلاب گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، رادیو انقلاب با جدول پخشی متنوع بصورت ۲۴ ساعته به استقبال مخاطبان خود رفته است. در کنداکتور رادیو انقلاب، تمامی ساختارهای برنامه‌سازی اعم از مجله رادیویی، برنامه‌های گفتگو محور، برنامه‌های گفتار(مصاحبه) محور، مسابقه، نمایش، مستندهای شنیدنی و ساختارهای نوین طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌های زنده رادیو انقلاب از ساعت ۷صبح با مجله صبحگاهی «طلوع فجر» آغاز شده و با برنامه‌های زنده «فجر آفرینان» (۱۰: ۰۰ تا ۱۱: ۳۰)، برنامه «گام‌های استوار» (۱۳: ۰۰ تا ۱۴: ۰۰)، برنامه «خیابان انقلاب» (۱۵: ۰۰ تا ۱۷: ۰۰)، برنامه «ایران عزیز ما»، برنامه «من ایرانی ام» (۲۰: ۰۰ تا ۲۱: ۰۰) که هر شب بصورت زنده از یکی از مراکز استانها پخش می شود و برنامه «ایستگاه ۴۳» (۲۲: ۳۰ تا ۲۴: ۰۰) ادامه پیدا می کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر برنامه‌های زنده، تعداد ۵ برنامه گفتگو محور با عناوین «افق‌های نو»، «فردای دیروز»، «نیم رخ»، «میراث روح الله» و «راهبرد» به تناوب در جدول پخش قرار گرفته‌اند.همچنین مستندهایی با عناوین مختلف و موضوعات متنوع برای مخاطبان در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می‌توانند در این رادیو آنها را دنبال کنند. از جمله این مستندها می توان به «در برابر طوفان»، «استعمار ایران»، «روح الله»، «خاطرات فردوست»، «اشرف»، «هویدا»، «رازهای دربار» و ... اشاره کرد.

مدیر طرح و برنامه شبکه انقلاب توضیح داد: مخاطبان علاقه مند به تاریخ دوران پهلوی نیز می‌توانند در برنامه «تاریکخانه دربار» که هر روز در ساعت ۹: ۴۵ پخش می‌شود؛ ناگفته‌هایی از درون دربار پهلوی را از زبان استاد دکتر خسرو معتضد بشنوند و لذت ببرند.همچنین هر روز از ساعت ۱۱: ۳۰ علاقه مندان می‌توانند مسابقه جذاب «من انقلابی ام» را از این شبکه رادیویی بشنوند و اطلاعات تاریخی خود را محک بزنند. برنامه‌های کوتاه دیگری نیز در جدول پخش رنگارنگی خاصی به کنداکتور برنامه داده است تا همه ذائقه‌ها و سلیقه‌ها را پوشش دهد.

وی همچین از راه اندازی پویش #پرچم رادیو انقلاب خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برپایی همه ساله راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، رادیو انقلاب با در نظر گرفتن این اتفاق و همچنین سخن رهبری که فرمودند «در دهه فجر بر سردر هر خانه‌ای پرچم جمهوری اسلامی بزنید، در هفته انقلاب جشن بگیرید و آذین‌بندی کنید. اگر می‌خواهید برق مصرف نکنید و چراغ روشن نکنید که کار خوبی هم هست، از هنر استفاده کنید. کاغذها، پرچم‌ها بر سردر هر خانه‌ای پرچم بزنید. پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید.» جنبش مردمی مزین کردن شهر به #پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: مخاطبان می توانند با پرچم مقدس کشورمان عکس بگیرند و از طریق یکی از پیام‌رسان‌ها برای ما ارسال کنند. عکس با پرچم ایران، عکس با لباس، صورت یا دست‌های منقش به پرچم ایران، ساختمان‌های آذین شده با پرچم ایران و عکس از راهپیمایی ۲۲بهمن سال‌های گذشته با پرچم ایران از جمله شرایط ارسال عکس برای رادیو انقلاب است.

به گزارش فارس، رادیو انقلاب از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ و تلفن ۰۲۱۲۲۶۵۲۲۸۵ درخدمت مخاطبان عزیز است. همچنین می‌توانید از تمامی پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ پیام (متنی، صوتی، تصویری، عکس و فیلم) بفرستید و با ما در تعامل باشید. آدرس رادیو انقلاب در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز @radioenghelab۹۹ است.

کد خبر 581349 برچسب‌ها رسانه - رادیو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسانه رادیو رادیو انقلاب پرچم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد