Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان مسابقه مجازی کتابخوانی «گنج ماندگار» به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مسابقه مجازی کتابخوانی «گنج ماندگار» ویژه 2 گروه سنی هفت تا 12 سال و 13 تا 17 سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه 2 کتاب «بابا برفی» ویژه کودکان و «هنوز روز چهارم نیامده بود» ویژه نوجوانان در این مسابقه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، فیل صوتی و تصویری این 2 کتاب را دانلود کنند و پس از مطالعه به سه روش در این مسابقه شرکت کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب یکی از شیوه‌های، ارسال فیلم روخوانی قسمتی از کتاب، ارسال خلاصه کتاب به ‌صورت فایل متنی ورد (350 کلمه معادل 1500 حرف) و یا پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای در این رویداد فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

شرکت‌کنندکان برای ارسال آثار خود می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir بخش شرکت در مهرواره‌ها، ابتدا فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کرده و در ادامه فایل اثر خود را بارگذاری کنند.

 

همچنین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند از طریق ارسال پیام به شماره 09394023432 در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و واتساپ آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه بفرستند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه 22 بهمن‌ 1399 اعلام شده است.

 

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه مجازی کتابخوانی «گنج ماندگار» 30 برگزیده بخش‌های سه‌گانه روخوانی، خلاصه‌نویسی و پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای جوایز نقدی به ارزش 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین جهت مشاهده نمونه آثار ارسالی، به صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به آدرس @shahr.nama مراجعه کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی کودکان و نوجوانان مسابقه مجازی کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند


آقای حامد محقق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این کتابخانه‌ها را ما به عنوان « برنده‌های کتاب » می‌شناسیم. چرا که هم کتاب را به مناطق مختلف می‌برد و هم با ورود کتاب به این مناطق یک « برندگی » ایجاد می‌کنند.
وی گفت:بنابر قانون برای دستگاه‌های مختلف الزاماتی دیده شده که کتاب و کتابخوانی را در مناطق عشایری و روستایی با استفاده از کتابخانه‌های سیار رقم بزنند.
معاون شعر و ادبیات خانه کتاب گفت: این کتابخانه‌ها بهترین راه است برای این که ما در مناطق روستایی و عشایری کتابخانه‌هایی را ببینیم.
وی افزود: بردن کتاب با دوچرخه در کشور‌های اروپایی متداول است و تبلیغات زیادی برای آن می‌شود در حالی که ما هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما کمتر درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.
یکی از معاونت‌های مرتبط با امر توسعه کتاب در نهاد کتابخانه‌ها یک سال قبل  طراحی کتابخانه‌های عشایری را شروع کرد و در دستور کار قرار داد.
جدیدترین کتابخانه عشایری ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان افتتاح شد.
این کتابخانه با عنوان رویش در بزرگترین سایت عشایری کشور در منطقه فتح المبین شوش با استقرار چادر در میان چادر‌های عشایر و مدارس چادری و کانکسی آنان گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان