Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس حضرت عباس(ع) به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) مراسم عزاداری را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، شعبه خطابه حسینی وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) مراسم عزاداری را در صحن عباسی برگزار می کند.

 

«شیخ عبدالصاحب الطائی» مسئول این شعبه گفت: مجلس عزاداری و سوگواری وفات حضرت ام البنین(ع) یکی از مناسبت هایی است که این شعبه هرساله برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجلس از روز گذشته (دوشنبه ششم بهمن 1399) در صحن عباسی آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه دارد.

 

الطائی افزود: این مجلس سوگواری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. سید هاشم حسینی در نوبت صبح به مدت سه روز درباره زندگی، شخصیت و موقعیت اجتماعی و سیاسی حضرت ام البنین(ع) سخنرانی می کند و شیخ احمد الربیعی در نوبت عصر سخنرانی می کند. «حاج باسم کربلایی» نیز در این مجلس نوحه خوانی می کند.

 

این برنامه عزاداری شامل برپایی مجلس سوگواری در دو نوبت صیح و عصر به مدت سه روز رد صحن حضرت عباس(ع) و با نظارت شعبه خطابه حسینی، برپایی سخنرانی عزاداری در روز وفات حضرت ام البنین توسط بخش امور دینی، برگزاری مجلس سوگواری ویژه بانوان در سرداب صحن عباسی(ع)، برپایی مجلس سوگواری برای خادمان، تهیه برنامه سازمان یافته برای استقبال از موکب های عزاداری داخل و خارج از کربلای از سوی بخش شعایر و موکب های حسینی آستان های مقدس حسینی و عباسی(ع)، سیاه پوش کردن صحن و سرای آستان عباسی و پخش صدها وعده غذایی بین زایران و سوگواران است.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عباس حضرت ام البنین مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین ع مجلس سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر