Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشارکت حدود ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی در برگزاری نخستین جشنواره استانی «حبیب»، اظهار کرد: در مجموع در ۴ حوزه حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه میزان استقبال مردمی از این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان و کشور بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی در حوزه تولید محتوا خلاقانه عمل کردند، گفت: در جشنواره امسال ۱۲ اثر از نگاه داوران در چهار حوزه کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم و صفر برگزیده شدند.

مهدوی اضافه کرد: اسامی این برگزیدگان در روز برگزاری اختتامیه مشخص و هدایای ارزنده‌ای به آثار برتر تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد هفت اثر در بخش جنبی جشنواره انتخاب شده‌اند، تاکید کرد: یک اثر به عنوان برترین اثر از نگاه مردمی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب»، افزود: مراسم اختتامیه از ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه ۹ بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام «محمد قمی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اختتامیه با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود، عنوان کرد: دعوت‌نامه‌ای برای حضور تمامی شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره استانی «حبیب» تهیه و به دست آن‌ها برای شرکت در روز اختتامیه رسیده است.

کد خبر 5131356

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان حجت الاسلام محمد قمی جشنواره حبیب ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر بارش برف کرمانشاه شهرکرد شیراز شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا عکس استانها نخستین جشنواره استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه