Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:39:20 GMT

لزوم پیشگیری از آغاز پیک جدید کرونا

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۹۳۳

لزوم پیشگیری از آغاز پیک جدید کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه کارگروه تبلیغات مدیریت کرونا اظهار کرد: به محض تست مثبت نمونه جدید کرونا در بیمارستان باید اطرافیان و خانواده‌های فرد در همان روز مورد آزمایش قرار گیرد و جواب تست در اختیار کادر درمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با تشخیص کادر درمان، افراد باید در بیمارستان یا منزل قرنطینه شوند، افزود: باید با آموزش‌های لازم از شیوع پیک جدید کرونا پیشگیری کنیم تا زمان فصل سرما سپری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: اگر همه مردم و مسؤولان با وحدت رویه و رعایت اصول بهداشتی آموزش‌های کمیته تبلیغات را مورد توجه قرار دهند خسارات وارده در پیک‌های گذشته را تجربه نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، تصریح کرد: اگر مردم فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را در اماکن عمومی، مراکز خرید، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها رعایت کنند دیگر مجبور به اعمال محدودیت‌های شدید نخواهیم بود.

بهنام جو تاکید کرد: نباید کرونا را تمام شده تلقی کنیم بلکه با توجه به روابط اجتماعی، کاهش دورهمی‌ها، رعایت فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک در همه شرایط، زمان را برای تولید انبوه واکسن مدیریت کنیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن موج جدید این بیماری که وضعیت شکننده دارد بتوانیم تا آخر تابستان شاهد حذف این ویروس منحوس باشیم.

استاندار اردبیل اذعان داشت: تبلیغات محیطی از سوی کارگروه تبلیغات به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود و مردم و مسؤولان در محل زندگی، محل کار و مراکز عمومی با رعایت این آموزش‌ها و تبلیغات می‌توانند کادر درمان و عوامل ستاد کرونا را یاری کنند تا شاهد عواقب ناخوشایند این وضعیت نباشیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل ستاد تبلیغات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد