Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی گفت: آیین نامه جدید صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما ابلاغ شده است. در آیین نامه جدید الزامات استقرار مجوز حرفه و ملی برای کشور‌های آسیایی اجباری شده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل مهدی در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: آیین نامه جدید صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین نامه جدید الزامات استقرار مجوز حرفه و ملی برای کشور‌های آسیایی اجباری شده است.

مهدی افزود: در مقایسه با آیین نامه قبلی صدور مجوز حرفه‌ای به نظر می‌رسد الزامات جدید حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیرانه‌تر و با جزئیات بیشتر شده است. آیین نامه جدید را برای اطلاع و اقدام به باشگاه‌های کشور ارسال کرده ایم و انتظار داریم باشگاه‌ها از هم اکنون نسبت به استقرار الزامات خواسته شده و طراحی ساختار جدید در باشگاه‌ها برای مجوز صدور حرفه‌ای خود اقدام‌های لازم را انجام بدهند.

مدیر مجوز صدور حرفه‌ای سازمان لیگ گفت: کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران همانند سال‌های گذشته در کنار باشگاه‌ها خواهد بود و از هیچ مشاوره و همکاری جهت پیشبرد روند استاندارد سازی و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ کنفدراسیون فوتبال آسیا صدور مجوز حرفه ای آیین نامه جدید باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6098219

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی