Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: هوگو اورلاندو گاتی، دروازه بان تاریخی آرژانتین اظهار کرد: بارسلونا روز یکشنبه، در هفته بیستم لیگ اسپانیا، با غیبت ستاره آرژانتینی "بلوگرانا" به دلیل محرومیت، الچه را با ۲ گل شکست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هوگو با کنایه به مسی گفت: هر بار که بارسلونا بدون مسی بازی می‌کند، پیروز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: عدم حضور مسی باعث می‌شود تیم کاتالان‌ها از نقاط قوت خود استفاده کند.

هوگو قبلا طی اظهاراتی در یکی از مصاحبه‌های خود با رادیو آرژانتین بیان کرده بود: اگر مسی در زمان مارادونا و پله بازی می‌کرد، نیمکت نشین بود و مانند الان ستاره تیمش نبود.

او ادامه داد: بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بدون شک پله، آلفردو دی استفانو، یوهان کرایف و مارادونا هستند و اگر مسی و دیگر بازیکنان بارسا در زمان این بازیکنان بودند، نیمکت نشین می‌شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال لیونل مسی بارسلونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم