Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه طی نامه‌ای از تلاش‌های اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان در پوشش خبری و رسانه‌ای چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه طی نامه‌ای از تلاش‌های اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان در پوشش خبری و رسانه‌ای چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این نامه خطاب به حجت‌الاسلام «سید مهدی خاموشی»، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه آمده است:

 

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)  با احترام با عنایت به وظایف این اداره کل مبنی بر نظارت بر عملکرد ادارات و فعالیت‌های آن‌ها و با توجه به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ، طی ارزیابی به‌عمل‌آمده، بدین‌وسیله از زحمات مدیرکل محترم روابط عمومی و امور بین‌الملل ‏- جناب آقای لهراسبی و همکاران ارجمند ایشان ، در موضوعات ذیل، صمیمانه  تقدیر و تشکر می‌گردد :

 

۱.پوشش خبری و رسانه‌ای مطلوب به‌ویژه در بخش فضای مجازی و خبرگزاری‌های قرآنی

 

۲.پخش کامل و زنده مسابقات از شبکه قرآن و معارف سیما

 

۳.استفاده از جاذبه‌های بصری و صوتی در لابه‌لای برنامه‌ها

 

۴.صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌های تبلیغی  و ...

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان اوقاف حجت الاسلام خاموشی مسابقات قرآنی پوشش خبری و رسانه ای مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش

اریک تن هاخ ژورنالیست‌های منتقدش را بایکوت کرده است. 

طرفداری | اریک تن هاخ نمی‌خواهد دستاوردهاش در منچستریونایتد زیر سوال برود. 

به گزارش دیلی میل؛ نشست خبری امروز اریک تن هاخ باز هم با حاشیه‌هایی همراه شد. در حالی که سرمربی منچستریونایتد برای صحبت در مورد دیدار با برنلی در کارینگتون حضور یافته بود، مرد هلندی از طرح پرسش خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، سان و دیلی میرر جلوگیری کرد. روز گذشته نیز تلگراف گزارش داد تن هاخ از این که ژورنالیست‌های انگلیسی دستاورد صعود به فینال جام حذفی را شرم‌آور خطاب قرار داده‌اند، ناراحت است. او در ماه دسامبر نیز چهار خبرنگار را از نشست خبری خود محروم کرده بود. تن هاخ پیش از بازی با شفیلد گفته بود:

صعود به فینال جام حذفی همین الان هم یک دستاورد بزرگ است و نشان می‌دهد ما موفق بوده‌ایم. به همین خاطر است که من به عنوان سرمربی طی 10 سال اخیر موفق بوده‌ام. من همیشه نهایت پتانسیل اسکوادم را شکوفا می‌کنم.

منچستریونایتد که با 53 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته، فردا در چارچوب مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی خواهد بود. در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، منچستریونایتد شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود. 

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش