Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تنیس ارضی جام حذفی بانوان با قهرمانی تیم هرمزگان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،این دوره از مسابقات تنیس ارضی در  مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نماینده هرمزگان توانست با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

تیم‌های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان و خانه دان (الف) فینال مسابقات را برگزار کردند و نماینده هرمزگان با پیروزی در دو بازی انفرادی قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار انفرادی، مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس هرمزگان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رومینا زینالی از تیم خانه دان (الف) به برتری برسد . در دومین دیدار نیز درسا چراغی از تیم آکادمی تنیس احمدوند با تکرار همین نتیجه مقابل ماندگار به پیروزی دست یافت تا این مسابقه در نهایت به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد.

 به این ترتیب تیم آکادمی تنیس هرمزگان در جایگاه نخست ایستاد، خانه دان (الف) در جایگاه دوم ایستاد و تیم های k2 (الف) و پایا چوب تبریز مشترکا سوم شدند.  

 در حاشیه برگزاری این دیدار ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون،خانم مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان حضور داشتند.  

در این دوره از رقابت‌ها بیش از ٢٠٠ شرکت کننده درقالب ۷۵تیم ازمورخ ۲۲دی تا۴بهمن ماه از استان‌های آذربایجان شرقی،البرز،اصفهان،تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد و جزیره کیش حضور داشتند.

جای بسی قدردانی است که باحمایتهای مدیرکل محترم و تلاشهای حسین رحمانی دبیر هیئت،تاجگذاری رییس هییت که چنین موفقیتی درتاریخ تنیس هرمزگان رقم زدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی رقابتهای تنیس آکادمی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد